sobota 2. září 2017

R.I.P.: Limitka dekorativky na tváře Hip Girls Wear Blue Jeans od Essence

Nedávno jsem ulovila ve výprodejovém regálu v DMku několik kousků z limitky Hip Girls Wear Blue Jeans od Essence, takže jsem se ji snažila nafotit a zpracovat co nejrychleji, stejně jsem to ale asi do jejich vyprodání nestihla. Když už jsem si však dala tu práci s focením, tak jsem tenhle článek přece jen sepsala a asi jím začínám novou rubriku, i když bude zřejmě z povahy věci dost nepopulární. :D R.I.P. alias produkty, co už neseženete. :D Je zbytečné o nich psát? Asi ano. Ale co já vím, třeba je ještě někde koupíte, aspoň z druhé ruky od někoho jiného. Nebo bude kvalita u obdobných produktů od stejné značky v budoucnu podobná, takže tenhle článek bude moct sloužit jako malé vodítko při vašem rozhodování o koupi budoucích limitek. Všechny níže popsané produkty stály ve slevě 50 korun, kromě paletky, ta stála 70.



Essence Bronze & Blush Sunkissed Palette
odstín 01 - Sunkissed, What Else?!




Tohle trio dvou tvářenek a bronzeru mě zaujalo na první pohled nejvíc. Reliéf na bronzeru se mi moc nelíbí (s názvem limitky se neztotožňuju :D ), tak doufám, že ho brzy obrousím. První tvářenka je opravdu světlounká, něco na pomezí tvářenky a rozjasňovače. Bronzer je teplý, ale ne oranžový ani moc třpytivý, za což má u mě plus. Tmavší tvářenka je krásná šťavnatá červánková barva s jemnými zlatými odlesky. Jsou slisované jemně, přesto nejsou prášivé a výdrž mají na tvářích překvapivě dobrou. Ačkoli je trio očíslováno, v prodeji byl jen jeden odstín.

Co mě ale překvapilo nejvíc a co jsem zjistila až doma ze zadní strany paletky, je skutečnost, že paletka má sloužit ke dvěma speciálním trendy technikám. Ty jsem si ovšem musela vygooglit, asi nejsem dost trendy na to, abych je znala. :D (Ale skutečně existují, pár článků o nich jsem našla.) Všichni asi znáte "highlighting" a "contouring", tedy rozjasňování a konturování obličeje. Méně známým, přesto již také často používaným termínem, je tzv. strobing. O tom ale tahle paletka není. Najdete na ní návod, jak dělat "sun stripping" a "draping".

Ve zkratce:
  • "sun stripping" je imitace opálení, bronzer se nanáší v pruhu od hřbetu nosu přes oblast pod očima a přes lícní kosti až ke spánkům;
  • "draping" je stínování obličeje pomocí tvářenek; světlá tvářenka se nanáší na lícní kosti, tmavší pod lícní kosti, a oba odstíny se pak spojí dohromady, rozetřou do sebe, aby byl přechod mezi nimi plynulý, světlejší odstín se pak rozetře kolem spánků až k nejvyššímu bodu obočí.
Ten popis vysvětluje, proč je první tvářenka taková, jaká je, tedy moc světlá na to, aby fungovala jako samostatná tvářenka, a málo třpytivá na to, aby fungovala jako rozjasňovač. Moc velkou důvěru jsem v popsanou techniku nanášení (ani produkt samotný) zprvu neměla, ale příjemně mě překvapily. Bronzer se dá tímto způsobem vážně použít, ty třpytky se na obličej nepřenesou a barva je docela jemná. Spolu s tvářenkami nanesenými podle popisu vypadal můj obličej vážně pěkně a svěže, jako bych sportovala na sluníčku (opálené, lehce zardělé a rozzářené tváře). A ten efekt vydržel déle jak půl dne. :)


Swatche prstem:




Rozetřeny do ztracena:







Essence Blush Brick Powder
odstín 01 - Go With the Flow & Get the Glow




Od této tvářenky jsem toho očekávala opravdu hodně, těšila jsem se, že třeba půjde použít i jako oční stíny. Doma jsem však zjistila, že všechny odstíny jsou si velmi podobné a vypadají hrozně křídovitě, takže nanášet ji na oči nemělo smysl.



Tady jsem vždy smíchala tři odstíny v jednom sloupci a v jednom řádku. Nic moc, co?



Moje očekávání tak byla po focení swatchů prstem na bodu mrazu. Ani se mi nechtělo ji použít. Když jsem se tedy konečně odhodlala dát jí šanci na tvářích, velice příjemně mě překvapila. I přes prášivost se z ní vyklubala moc pěkná přirozená růžová, která na tvářích rozhodně nevypadala křídovitě, hezky se roztírala a vydržela sytá od rána do večera!


Takhle ošklivě tvářenka vypadala po míchání odstínů prsty.


Essence Bronzing Brick Powder
odstín 01 - Feel the Fun & Catch the Sun




Totéž co o tvářence se dá říct i o bronzujících/konturovacích kostičkách. Nevýrazné rozdíly mezi odstíny, prášivost, křídovitost, nevábné swatche prsty, nepoužitelnost na oči.




Smíchané řádky a sloupce:



I bronzer však na tvářích příjemně překvapil. Hodí se spíš na konturování, ty třpytky skoro nejsou vidět. Samozřejmě vidíte, že jsou to produkty pro bledulky, na tmavších typech by vidět nebyly. Odstíny jsou očíslované, jiné než nulajedničky však v prodeji nebyly.



Bronzer po šmudlání prsty. Když jej ale nanášíte štětcem, tak se barvy do sebe tak nesmíchají.


Essence Highlighter Stick
odstín 01 - Cheeky Cheeks




Rozjasňující tyčinka byla v prodeji ve dvou odstínech, Cheeky Cheeks je narůžovělá varianta. Ještě se dala koupit tyčinka Lovely Cheeks, což byla perleťově bílá, tu jsem ale ve slevovém stojanu už neviděla. Tyčinka je hodně mastná a třpytí se spíš jemně, proto jsem ji na obličej nepoužívala. Hodila se spíš jako rozjasňovač na tělo. Určitě znáte videa od Tati, která si dává rozjasňovače na ramena, klíční kosti a tak, na to se tahle tyčinka hodí skvěle. Na obličej to must-have vážně není. Po nanesení:



Po rozetření:




A to je pro dnešek vše. Tahle limitka mě vážně příjemně překvapila a Essence upoutali mou pozornost, co se produktů na tváře týče. Určitě budu sledovat i jejich nadcházející limitky, jestli se tam nenajde něco podobně povedeného.

Vyzkoušely jste něco z této limitky? Máte rádi limitky od Essence? Co podle Vás umí nejlíp?

Žádné komentáře:

Okomentovat