sobota 10. prosince 2016

Swatch gallery: Harry Potter kolekce od Shiro Cosmetics 2/3: oční stíny I.

Jsem zpět s dalším článkem o kolekci Marauders, Mugwumps and Muggles od Shiro Cosmetics inspirované Harry Potterem. První část o produktech na rty a tváře si můžete přečíst zde. V tomto článku vám představím první půlku potterovských očních stínů. Celkem je jich totiž 20 a to by bylo hodně dlouhé, tak jsem jejich recenzi raději rozdělila. Nejprve se podíváme na barvy inspirované triem a jejich kamarády ze školy/příbuznými. Takže tu máme Harryho, Rona, Hermionu, Ginny, dvojčata, Nevilla a Lenku/Lunu. Do desítky se mi pak vlezli ještě Hagrid, Brumbál a Dobby coby Harryho blízcí, které znal nejdýl. V příštím díle pak budou členové Fénixova řádu, učitelé a nepřátelé. Na své si v této kolekci (jež vyšla loni na Halloween) přijdou zejména milovnice tmavších a teplejších barev.

Kolekci jsem si pořídila v gramových minibaleních, které se prodávají bez nálepek. Ty si ale můžete stáhnout z e-shopu a nechat vytisknout na nálepkový papír, jako jsem to udělala já. Je to dost provizorní a nálepky se mi nechtěly stříhat dokulata, takže na mých fotkách nevypadají nic moc. Plné balení zakoupené v e-shopu bude mít hezké lesklé kulaté nálepky. To jen abyste věděly. Původně jsem si chtěla udělat nějaké vlastní, protože se mi ten artwork kreslený Mirandou Sharp moc nelíbí (všechny postavičky vypadají jako fanoušci Amy Winehouse), ale nakonec se mi s tím nechtělo dělat.

Swatche na rukou jsou vždy tři, vlevo na bázi Primer Potion od Urban Decay, uprostřed rovněž na ní + na lepítku Pixie Epoxy od Fyrinnae a vpravo jsou na bílé tužce NYX Milk. Průměrná výdrž na mně je 6 - 8 hodin, mně ale drží blbě všechny stíny, úspěch je, když mi vydrží dýl jak 4 hodiny bez slévání.




The Boy Who Lived

Screenshoty ze stránky produktu.
"Čisté hladké dřevěné uhlí s odlesky hodnými Nebelvíru: se srdcem z teple rudé a s jasnými kousky zlata."
Použitelná na rty.



Harry je tmavý šedohnědý stín s jemným saténovým červeným leskem a zlatými třpytkami, přes NYX Milk vypadá až do oranžova.


Zde jsem stín natřela na celé víčko smíchaný s Inglot Duraline pro větší intenzitu.


That's Chess!

Screenshoty ze stránky produktu.
"Lehce kovový zlatý odlesk na tmavém základu z nebelvírské rudé."
Použitelná na rty.



V Ronovi ten červený základ moc nevidím, je to spíš mléčně čokoládová metalická hnědá s místy zlatooranžovým, jindy až fialovým (taupe) nádechem.


Na Urban Decay Primer Potionu a Pixie Epoxy.


A Bit of Light Reading

Screenshoty ze stránky produktu.
"Hebká luxusní verze nebelvírské červené, jako drahá vínová kožená sedadla v nádherném čtecím koutku."
Použitelná na rty.



Hermionu oficiální popis docela vystihuje, je to středně tmavá sytá červenohnědá s koženým leskem.


Na Urban Decay Primer Potionu a Pixie Epoxy.


If You've Got Enough Nerve

Screenshoty ze stránky produktu.
"Intenzivní doutnající kovová měděnooranžová s ještě jasnějšími měděnými třpytkami."
Použitelná na rty.



Hodně intezivní barvička, taková, jakou jsem si Ginny vždycky představovala. Oranžovočervený až mauve (to ale jen s bází UDPP) základ s výrazným měděnooranžovým leskem a měděnými třpytkami.


Na Urban Decay Primer Potionu a Pixie Epoxy.

Bonus s bleskem.


Wizard Wheezes

Screenshoty ze stránky produktu.
"Vzpurná změť fialových a zelených třpytek sedící v lesklém krvavě pomerančovém základu. Glitterbomba, kterou je nutné nosit na lepivém podkladu."
Použitelná na rty.



Fred a George rozhodně upoutají vaši pozornost, stejně jako stín jimi inspirovaný. Výrazná metalická meruňkovo oranžová s kopou růžových a zelených třpytek.


Na Urban Decay Primer Potionu a Pixie Epoxy.


All Kinds of Courage

Screenshoty ze stránky produktu.
"Tmavá královská námořnická modř s třpytivým zeleným leskem (no dobře, byla inspirovaná Nevillovým pyžamem z prvního filmu...)."
Nepoužívat na rty.



Nevillův základ je docela matný, takže na lepivější bázi může flekatět. Je to tmavá petrolejová modrá s jemným zeleným třpytem, výrazným přes Pixie Epoxy.


Na téhle rozmazané fotce je lépe vidět ten zelený lesk.

Na Urban Decay Primer Potionu a Pixie Epoxy.


You're Just as Sane as I Am

Screenshoty ze stránky produktu.
"Nejsvětlejší bílé zlato, se snovým havraspársky modrým leskem a barvínkově modrými třpytkami. Vhodné na nošení při lovu muchlorohých chropotalů."
Nepoužívat na rty.



Lenka/Luna je efektový topper stín, který se hodí vrstvit přes jiné stíny. Má průsvitný tělový základ a spoustu stříbrných, růžových a modrých třpytek, což dohromady vytváří levandulový nádech stínu.


Na Urban Decay Primer Potionu a tělovém Astor tužkostínu.


Too Big to Be Allowed

Screenshoty ze stránky produktu.
"Sytá zemitá hnědá vhodná pro poloobra, nabitá růžovými třpytkami v odstínu nezákonného deštníku."
Použitelná na rty.



Hagrid je teplejší tmavě hnědá se spoustou růžových třpytek, na teplém světle s nádechem do červenozlata. Nejlíp vynikne na Pixie Epoxy, naopak na Milku je to dost tragédie. U tohoto stínu si bohužel pamatuju, že mi na očích vůbec nedržel, asi byl základ na mě až moc jemně mletý. :(


Na Urban Decay Primer Potionu a Pixie Epoxy.


The Well-Organized Mind

Screenshoty ze stránky produktu.
"Šálivá směs modré a zlaté, která povětšinou vypadá jako jasné studené stříbro, ledaže se na ni podíváte zblízka. Má zářivý saténový lesk krásného hábitu: jemný, úctyhodný, ale ne přehnaně vážný."
Použitelná na rty.



Brumbálovská stříbřitě šedá, skvěle jej vystihující. Jen na bázi poslouží jako pěkný rozjasňovač do vnitřních koutků očí, s Pixie Epoxy už není průsvitná a má výrazný šedivý základ a kovový stříbrně zlatý lesk, přes NYX Milk vypadá jako stříbrný sníh.


Na Urban Decay Primer Potionu a tělovém Astor tužkostínu.


A Free Elf

Screenshoty ze stránky produktu.
"Hořčicově žlutá s olivovým nádechem, jako pár pěkných ponožek! Hladký plně krycí matný finiš."
Použitelná na rty.



Špinavá matná oranžovo-hnědá, celkem odpudivá barva, v silné vrstvě je z ní světle hnědá s jemným saténovým leskem. Není divu, že se mi moc nelíbí, když je inspirovaná starými ponožkami strýce Vernona. Dobby by si zasloužil lepší barvu (stejně jako větší roli ve filmech, kde byl zredukován na minimum).


Na Urban Decay Primer Potionu.
_______________________________________________________________________________

Na Instagram jsem pak hodila swatche naživo. Prvních pět. Druhých pět.



Moji favoriti jsou všichni Weasleyovic, tedy Ron, Ginny a Fred s Georgem. A taky Brumbál. A těším se, až Nevilla smíchám s Duralinem a udělám si z něj linky. :)

Jaká barva zaujala nejvíc Vás?

13 komentářů:

  1. Nádhera. Už se těším až e-shop otevře.
    Jsou to nejlepší stíny, které jsem kdy měla. Nikdy mi nic tak dobře nedrželo.
    Prodávám na vinted paletky UD a hodlám nakupovat už jen Shiro :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. :))) Bohužel mně už nedrží tak dobře, jako dřív, protože Urban Decay inovovali svou slavnou bázi, kterou pod ně používám, k horšímu. :(((

      Vymazat
    2. No moje báze UD po roce už nemá téměř žádnou schopnost udržet stíny. Změnila se konzistence. Vzorky, co jsem měla před třemi lety od Naked 3 paletky měly úplně jinou kvalitu.
      Používám Too faced, menší balení. Mnohem lepší vlastnosti než UD, aspoň teď. Dřív mi vyhovovala i báze od Artdeco a třetí balení jsem poslala dál, protože nefungovala. Tak nevím zda už chyba není u mě :-D

      Vymazat
    3. To je strašná otrava, že? Mně taky po nějaké době přestanou báze fungovat. UD mám druhou a už to není ono, Artdeca jsem měla dvě, taky už mi pak nedržely. Tak teď nevím, kam se přesunout příště. Koupila jsem 24h bázi od Sephory, co na ni strašně pěje ódy Lou, která tvrdí, jak má mastná víčka, a to byla úplná tragédie, nedala ani čtyři hodiny.

      Vymazat
  2. Své oblíbence mám až v druhé desítce. Z těchhle nemám ani jednoho. Ale určitě chci pytlíček Dobyho (ano jsem asi divná, ale z téhle desítky se mi líbí snad nejvíc), je docela podobný vánočnímu Grow home Douglas,... (ten je tedy studenější a víc olivový), který mám strašně ráda.
    A myslím, že z Hermiony by mohl být super lesk. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stromečkové trio ještě nemám, měla bych to napravit. :)
      Hermiona by v lesku byla hodně tmavá a myslím, že několik podobných už mám. Ale hlavně - už mě lesky moc nelákají, protože se celkem rychle kazí a na rtech moc nedrží. A hlavně jsem přišla na chuť matným rtěnkám od NM, těm se nic nevyrovná. :)

      Vymazat
  3. Z těchto mám Ginny a dvojčata, musím uznat, že dvojčata miluju bezmezně, Ginny mám taky ráda, ale není tak specifická jako dvojčata :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem tě s nimi někdy? S dvojčatama tuším jo, ale s Ginny ne. Jo, řekla bych, že jsou to barvičky pro tebe jako stvořené. :)

      Vymazat
  4. Ta pigmentace většiny třpytivých je unikátní, trochu se s nimi mohou měřit snad jen Skarabey od Trend It Up, ale ty nemají tak super odstíny. Ginny na rtech by byla super. Ale já bohužel nemám ráda objednávání z Ameriky ze strachu ze ztráty a moc dlouhého čekání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase už tak zmlsaná, že mě drogérkové ani parfumérkové věci nedokážou nadchnout. :) Za to čekání mi to stojí a zatím se mi nikdy nic neztratilo (objednávala jsem dohromady ze všech indie shopů aspoň 20x). I když teď už mám dva balíčky dva týdny na cestě a začínám se bát, že nedorazí. Doufám, že zpoždění je dáno předvánočním shonem.

      Vymazat
  5. Tak o tomto som ešte nepočula, ale vyzerá to vážne úžasne!:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  6. Je super vidět stíny takhle naživo, některé mě na ofiko swatchích nezaujaly, ale u tebe ano. Počkám si na druhý článek se stíny a pak něco objednám :) Favoritů mám víc právě z druhé půlky, ale uvidím, jak to bude vypadat u tebe.

    OdpovědětVymazat