sobota 1. října 2016

Swatch gallery: Harry Potter kolekce od Shiro Cosmetics 1/3: rty a tváře

Vyhlášení výherkyně giveaway naleznete na konci článku!

Jako správnému potterheadovi mi nesměla chybět v mé kosmetické sbírce loňská halloweenská kolekce od Shiro Cosmetics nesoucí název Marauders, Mugwumps and Muggles. Jde o prozatím nejrozsáhlejší Shiro kolekci, obsahující 20 očních stínů, 5 produktů na rty a 2 na tváře. Z čistě fanouškovských důvodů jsem si koupila všechno, ačkoli se v nových nákupech už celkem krotím. Jelikož článek na celou kolekci by se asi nikomu nechtěl číst, rozhodla jsem se recenzi rozdělit na více částí, ta dnešní je o produktech na rty a tváře.






Na první pohled zajisté každého upoutají lektvarové lesky na rty. Taková stylová potterovská paráda se jen tak nevidí. Plné balení obsahuje 12 ml produktu, stojí 9 dolarů a má ručně vyráběnou etiketu připomínající ohořelý pergamen s rukou napsaným názvem lektvaru. Opravdu si myslím, že jsou ty papírky ohořelé.

Obsah tubiček dokonale připomíná lektvary, jimiž je inspirovaný. Ačkoli tedy 2 ze 3 odstínů nejsou moc nositelné, ze sběratelských důvodů (za účelem vystavení si lesků na poličce) jsem neodolala a koupila všechny tři. :P



Felix Felicis


Prvním lektvarem je felix felicis alias tekuté štěstí, jenž vypadá jako tekuté zlato. A ten lesk tak zkrátka opravdu vypadá. Má dvě složky - průhledný lesk se spoustou zlatých třpyteček a hutné jádro připomínající roztavené zlato. Vůně je jemná karamelovo-vanilková. Osobně se mi nepodařilo lesk navrstvit tak, aby měl plné krytí, to mi ale nevadí, přece jen zlaté rty by mi moc neslušely. 



Lesk se hodí spíše jako topcoat na rtěnky, dodá jim zlatavý nádech. Jelikož ale jde o opravdu teplou žlutou zlatou, se studenými odstíny moc neladí. Mně se velice líbil s mou oblíbenou Mystic Matte od Notoriously Morbid v odstínu Sacrifice:


Tady jsou ještě takové pokusy s tmavě hnědou Ruiner a studenou růžovo-fialovou Hellebore:




Polyjuice


Druhým lektvarem je polyjuice potion čili mnoholičný lektvar. V knihách byl popsán jako nechutně vypadající břečka sloužící k dočasné fyzické proměně v jinou osobu (její část jste museli do lektvaru přidat - takže vlasy, nehty...). Teda pokud jste se neměnili v Harryho, to už tak nechutně nevypadal. :D 

V obchodě prodávaná verze tohoto zeleného lesku má velmi lehké průsvitné krytí, takže slouží jako topcoat nebo ke zbarvení přirozeně hodně pigmentovaných rtů dohněda. Vůně je popsána jako "Spicy and herbal, unexpectedly very pleasant! Honeyed pumpkin and a dash of pine trees." tedy kořeněná a bylinková, překvapivě příjemná, medová dýně se závanem borovice. Nemůžu jí nic vytknout, je fakt příjemná.

Zde můžete vidět oficiální swatch lesku, je opravdu průhledný:

Ale jelikož já jsem magor, tak jsem si nechala namíchat plně krycí verzi za dolarový příplatek. Byla jsem zvědavá, jak to bude vypadat, navíc jsem si říkala, že když nanesu slabou vrstvu, budu mít efekt jako u běžně prodejného lesku. No asi jsem si radši měla koupit ten průhledný... :D

Slabá vrstva.
Silná vrstva.
Takže kdybych šla na maškarní za rybníček Brčálník, tohle bude vhodná volba. :D

Samozřejmě jsem dělala i nějaké pokusy s vrstvením. Zde na Mystic Matte Tarot:


A na Sacrifice:



Amortentia


Třetím lektvarem je nápoj lásky amortentia. Zářivá růžová se spoustou růžových třpytek, které jsou podle mě teda spíš modré, ale aspoň lesk ozvláštňují. Krytí je střední až plné a nijak moc se mi lesk nerozpíjel. Pracovalo se mi s ním dobře. V knížkách lektvar voněl každému jinak, po tom, co doopravdy miluje, tento lesk má příchuť granátového jablka s lehkým nádechem růže. Je to jemná lehce květinová vůně, která mě nijak neobtěžuje. Z lektvarových lesků je Amortentia asi jako jediný nositelný sám o sobě.



__________________________________________________


K dostání jsou také lesky inspirované kouzelnickými pochoutkami:



Shiro & Co. Hand Blended Butterbeer



Průsvitný karamelově zbarvený máslový ležák je naprosto skvělý a velice chutný lesk na rty, který používám vlastně jako balzám na rty, protože skoro vůbec nebarví a hezky rty vyživí. Má opravdu zvláštní specifickou příchuť, nějak tak jsem si máslový ležák při čtení knížek představovala. Karamelově-kořeněný. Vymačkávací tubička má 15 ml a stojí 10 dolarů, vidíte v ní i bublinky a pěnu. :)




Every Flavour Lip Gloss (I)



Tento lesk je inspirovaný cukrovinkou nesoucí název Bertíkovy fazolky tisickrát jinak, což jsou vlastně jelly beans s šílenými příchutěmi. Dají se sehnat i v našem mudlovském světě. :) Barva lesku je inspirovaná obalem této cukrovinky, je to modrofialová s občasnými zlatými flíčky. Příchuť každého lesku je jiná, podle toho, co tvůrcům zrovna přijde pod ruku (ale slibují žádné hnusárny). Já mám bohužel mentolovou tubičku. :( Naneštěstí se mi nelíbí konzistence lesku, krytí není plné, což by mi u této barvy nevadilo, ale slévá se do vrásek, putuje po rtech a nevypadá to pěkně. 




Na dálku vypadá spíš fialově:


A zanechává lehký růžový stain:



Every Flavour Lip Gloss (II)


Caitlin vyrobila pro zájemce z fan skupiny i druhou verzi tohoto lesku, kde opravdu najdete v tubičce spoustu barev, jež mají připomínat jednotlivé fazolky. Výroba této verze lesku byla natolik časově náročná, že do oficiálního prodeje nikdy nešel a Caitlin ho vyráběla na žádost k běžným objednávkám za příplatek (tuším) 15 dolarů.

Tuto verzi lesku mám moc ráda. Je vytvořen tak, že se jednotlivé barvy nesmísí, až po jejich vymáčknutí, a každá barva voní jinak. Výsledným efektem je lehce zbarvený výživný chutný lesk, jehož barva se samozřejmě s jeho používáním mění. Nevím, zda Caitlin tyto lesky ještě vyrábí, několik jich ale poslala svému distributorovi Femme Fatale Cosmetics, kde je seženete za 13,75 australských dolarů.



Takhle vypadal můj lesk při prvním vymáčknutí, ta hnědá barva s růžovým leskem se mi hrozně moc líbila. Bohužel se mi do ní rychle začala dostávat fialová. :D



A tady už leze i oranžová.





There's No Such Thing as Magic


A abych těch lesků neměla málo, nechala jsem si z dursleyovského očního stínu namíchat lesk na rty na přání v plném krytí s příchutí pink frosting za 12 dolarů (tehdy ještě 11). Tahle matná studená růžovo-béžovo-šedá si o to zkrátka říkala.

Oficiální swatch očního stínu.
V lesku je základ barvy vždycky tmavší.





_____________________________________


Chocolate Frogs


Produkty na tváře z této kolekce představují čokoládové žabky - rozjasňující bílá čokoládová žabka a bronzující mléčná čokoládová žabka. Plné 3,5g balení stojí 9 dolarů a pod víčkem najdete obrázek čaroděje nebo čarodějky. Já mám Hermionu a Nevilla.



Bílá čokoládová žabka - rozjasňovač:



Jde o velmi jemný rozjasňovač vhodný pro ty, co se rozjasňovačů spíš bojí, nemají rády třpytky či přehnaně výrazný lesk. Popsán je jako středně výrazný mléčně slonovinový odstín s minimálním třpytem a hladkým lesklým finišem, což docela sedí. Na tvářích hezky drží celý den, ke konci dne trochu bledne.





Mléčná čokoládová žabka - bronzer:



Mléčná žabka je teplý bronzer v barvě mléčné čokolády s jemnými třpytkami. Hodí se spíše pro lehce opálenou pleť na léto. Je velice jemně mletý, takže se snadno roztírá, já jsem s ním ale měla problém ten, že po tvářích putoval, když jsem si na ně třeba během dne sáhla, a to se pak sléval do nepěkných fleků. :( Ale třeba to je jen mou mastnou pletí a na jiné by se tak nechoval.






Udělala jsem i takový pokus a použila obě žabky na nalíčení očí. Efekt docela pěkný, ale vydrží míň než oční stíny, protože jsou tak jemně mleté, ani ne 6 hodin.



Konečný verdikt:
- Z lektvarových lesků vřele doporučuji Amortentii, ostatní dva - Felixe a Polyjuice - jen v případě, že vás baví vrstvit produkty na rty.
- Butterbeer - jděte do něj! Skvělý chutný leskobalzám, který vypadá roztomile.
- Every Flavour Lip Glosses - modrý je propadák, vícebarevný je fajn lesk, co dodá rtům jen lehký nádech barvy.
- There's No Such Thing as Magic - super odstín i výdrž, hodně hustá konzistence.
- Čokožabky - bílá je krásný jemný rozjasňovač, mléčná mi nesedla (nevylučuju ale, že sedne vám).


A výsledek giveaway? Randomem vylosovanou výherkyní se stává Zdenule! Gratuluji!

11 komentářů:

  1. Ta zelená :-D :-D Tu unosíš, neboj...
    Jásám radostí nad výhrou! Mockrát děkuji a hned se o ni jdu přihlásit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě potěšila. No nevím, asi ji neunosím a budu ji jen vystavovat v poličce. :D

      Vymazat
  2. Jupí! Brunwen je zpět! Ten žabičkový pojyjuice je fakt maskr :D A Zdeni gratuluju!
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žabičkový... :D No jo. Tak třeba na zelený čtvrtek si ho vezmu do kostela *jk*

      Vymazat
  3. Amortentiu mám taky, ale mám pocit, že mi úplně nesedí odstínem, tak jí málokdy venčím :( Za to bílou žabku používám snad pořád! A to mi dřív rozjasňovače přišly zbytečné :) Z tvého výběru mám ještě There's No Such Thing as Magic (tuším smíchaný s máslovým ležákem) a toho musím dávat přiměřeně, jinak vypadám malinko nemocně :D Ale ve střední vrstvě či slabší je moc hezký a originální :) Jak nemám tubičkové věci ráda, tak ten limitovaný vícebarevný fazolkový lesk bych brala hned :( A snad bude zase nějaká pěkná halloweenská kolekce, na stránkách zatím nic není, ale viděla jsem, jak se Caitlin fandů ptala na barvu rtěnky/lesku pro čarodějnici, tak jsme zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je to tam :D Pro milovnice zelené https://shirocosmetics.com/products/basic-witch/

      Vymazat
    2. Jooo, tak to je pořádná zelená, lepší než ta moje. :D Ale já plánuju matnou zelenou od NM, takže si na tuhle asi nechám zajít chuť, přece jen ty intenzivní odstíny nejsou v leskové formě ideální... A zkoušela jsi Quit Playing Games With My Carter? To je podobný odstín růžové, jen se zlatým nádechem. Mohl by ti sedět víc. :) No a ještě jsou zatím zveřejněné ty glows, které moc nechápu. Na rozjasňovače jsou moc tmavé, na očích asi samy o sobě nebudou držet. Možná by byly pěkně na efekt přes matnou rtěnku, podobně jako topcoaty od NM.

      Vymazat
  4. Akože wau, všetko vyzerá parádne. U Polyjuice som si vravela, že je veľká škoda, že je priesvitný, takže som sa potešila, že si išla do krycej-farebnej verzie :D Čo tak s ním vykúzliť nejaký halloweensky inšpirovaný look? Ja by som na to bola dosť zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych zkusila fakt ten rybníček Brčálník? :D

      Vymazat
  5. Lúbezná: Omylem jsem se překlikla a tvůj komentář namísto reakce smazala. :(
    Omlouvám se. Teďka nedávno objevili a sdíleli Shiro na takových různých sdílecích stránkách jako je Huffingtonpost, takže jsou zavalení objednávkami...

    OdpovědětVymazat