čtvrtek 15. února 2018

Rozbalovačka: Emporium Beauty Box - leden 2018: Valentýn, sladkosti a květiny

Dnes mám pro vás již čtvrtý rozbalovací článek krabičky krásy Emporium Beauty Box organizované a prodávané Femme Fatale Cosmetics. Lednová edice byla samozřejmě valentýnská (témata dávají do boxů s předstihem). Pokud jste ještě o krabičce neslyšely, tak zde kopíruji základní info ze svých předchozích rozbalovacích článků:
  • vychází vždy jednou za dva měsíce, za rok tedy můžete obdržet 6 krabiček,
  • každá krabička obsahuje výběr z veganské a cruelty-free dekorativní kosmetiky, parfémů a péče o tělo v hodnotě cca 35 australských dolarů; vždy v ní najdete oční stíny, produkt na tváře, vzorky voňavek a pečujících produktů a jeden či dva produkty na rty od různých značek, které jsou k dostání exkluzivně jen v rámci předplatného nebo jde o vzorky teprve připravovaných produktů; laky na nehty v předplatném nenajdete, jejich mezinárodní letecká přeprava je problematická,
  • produkty v každé edici mají společné téma, které je ale volné a docela obecné, aby měli výrobci dostatek prostoru pro tvorbu,
  • k odběru se přihlašuje prostřednictvím PayPalu, který si každé dva měsíce strhne platbu sám z vašeho účtu; krabička se platí měsíc dopředu, aby měli dost času ji připravit pro všechny předplatitele - když se přihlásíte k odběru později než měsíc před vydáním dané edice, bude vám naúčtována až ta následující a tu aktuálně připravovanou edici nedostanete (např. teď se chystá březnová krabička, která se platila 1. února, když se přihlásíte teď, naúčtují vám až v dubnu květnovou krabičku),
  • cena krabičky se liší podle bydliště předplatitele, základem je oněch 35 AUD + se přičte poštovné; evropské předplatné stojí 44 AUD, tedy něco přes sedm set korun (australský dolar je momentálně něco málo přes 16 korun, na měsíc to tedy vychází na necelé čtyři stovky),
  • neplatíte DPH ani clo, protože na krabičku automaticky píšou, že jde o dárek,
  • doručovací doba je jen jeden až dva týdny, krabička má být odeslána vždy prvního dne daného měsíce;
  • EBB není jako klasické mainstreamové krabičky krásy, tzn. nedostanete zboží vyšší hodnoty, než je jeho cena; to mi ale nevadí, protože jde o ručně vyráběné produkty malých značek a Femme Fatale mají na stránkách tolik výrobků různých prodejců, že jsem nikdy nevěděla, co si vybrat, takže jsem ráda, že to někdo udělá za mě a já takhle otestuji různé věci; navíc mě vždycky na krabičkách krásy nejvíc bavil onen prvek překvapení, za který si ráda připlatím.
Možná jste si už všimly, že tato krabička je větší než ty předchozí. Dvakrát do roka je totiž možné přikoupit si k základnímu obsahu speciální add-on, tedy přídavek. Přijde vám pak deluxe verze krabičky obsahující tři plná balení exkluzivních produktů navíc. Rozmýšlela jsem se hodně dlouho, zda ho dokoupím, protože stojí skoro stejně jako krabička samotná, do ČR to vyjde na 40 AUD, tedy asi 650 korun. Ovšem zatímco u krabičky víte dopředu jen značky, které se v ní objeví, u add-onu vám řeknou i typy produktů. Takže jsem věděla dopředu, že v něm bude tělový peeling od Obscūrus, rtěnka od Hello Waffle Cosmetics a parfémový olej od Andromeda's Curse. Překvapením byly jen konkrétní vůně a barvy, ale daly se odhadnout, protože add-on měl květinový název. Tak jsem si to riskla, ty peelingy od Obscūrus mě totiž vážně lákaly a stejně bych si někdy nějaký koupila (přitom jeden stojí 13 AUD + 20 AUD je poštovné).

Mimochodem až teď jsem zjistila, že za FF předplatné získávám jejich Loyalty Lustres, tedy věrnostní body (88 za krabičku, 80 za add-on). Už jich mám přes 600!







V průvodní kartičce naleznete obsah základní edice (nese název Sweet Treats, tedy "sladkosti") i s přibližnou hodnotou všech produktů a jejich popisem, jakož i obsah add-onu (ten se jmenuje Bouquet, takže bylo předem jasné, že můžeme očekávat květinové přídavky).


Další kupa indie vizitek do mé sbírky!



A tradiční sladkosti - ty australské mi mimochodem chutnají víc než americké. :P Třešňový bonbón, karamela a roztomilá krabička, co vypadá jak na mléko, obsahující jahodové kyselé cukříky.



Nejprve jsem nahmatala obsah Bouquet add-onu, protože byl nahoře:


Plné balení cukrového tělového peelingu Purge Potion (220 gramů) od Obscūrus s vůní Garland: "Santalové dřevo a pačuli smíchané se skořicí, narcisem papírovitým a hřebíčkem. Zakončeno závanem šťavnatých broskví." Už dlouho jsem neměla žádný cukrový peeling a tohoto je pořádná nálož. Navíc i parádně vypadá! No hned jsem měla radost, že jsem do toho add-onu šla. Vůně zní dle popisu zajímavě, takže jestli bude dobře fungovat, nakoupím si za body více vůní z e-shopu (520 věrnostních bodů můžu proměnit za jedno plné balení body scrubu zdarma! teda za poštovné...). Tunguska a Bílá paní budou určitě moje. :)






Plné balení parfémového oleje Amour De La Fleur (5 ml) od Andromeda's Curse: "Omamně vonící kytice barevných květin, med a svěží aldehydy. Nóty: aldehydy, med, pivoňka, frézie, orchidej, růže, santalové dřevo." Na první očuch taková neutrální uklidňující květinově mýdlová vůně. Uvidím, jak se rozleží na kůži.






Plné balení slimline rtěnky od Hello Waffle Cosmetics v odstínu Misselthwaite Manor: "Elegantní, středně tmavá tlumená růžová." Paráda, přesně v nějaký takovýto odstín jsem doufala, když jsem add-on kupovala. "Ať je to dusty rose, ať je to dusty rose..."



_______________________________________

Obsah přídavku mi tedy udělal radost, první dojmy po rozbalení jsou pozitivní. A co bylo obsahem standardní části krabičky nesoucí název Sweet Treats?


Tvářenka Toffee Crunch od Femme Fatale Cosmetics: "jemná meruňkově oranžová s béžovými podtóny, polomatný finiš". To vypadá jako taková ta univerzálně slušivá korálová tvářenka. U mě dobrý. :)






Vzorek parfémového oleje Uliveto od Ten Three Labs: "výrazná gurmánská vůně připomínající krémové tiramisu se spoustou kávy a troškou čokolády". Tak roztomilé pidibalení jsem ještě neviděla. Zatím jsem ho neotevřela, aby se mi obsah nevypařil, než budu mít příležitost pořádně ho ozkoušet.





Rozjasňovač Crave od Glamour Doll Eyes: "jemná růžová s leskem přecházejícím z fialové do zlaté a se stříbrnými třpytkami". To zní hodně dobře. :)






Oční stín Caramel Cream od Corvus Cosmetics: "jemná taupe se třpytivým stříbrno-zlatým leskem".


Corvus Cosmetics přihodili do krabičky i vzorek očního stínu ze své stálé nabídky, nezahrnutý do ceny boxu a na kartičce neuvedený. Lišil se krabičku od krabičky, já dostala Proserpine, což má být "zčernalá červená s výrazným fialovým leskem". Dle oficiálních stránek to vypadá na parádní duochrom.




Máslová drobenka do vany od LuvMilk s vůní Sweet Luxury: "Lehké, nadýchané marshmallow s chumáčky cukrové vaty ležící na bublavé ovocné sodě. Barevné, zábavné, šumivé. Lze nalít do vany najednou nebo dávkovat na více koupelí."






Tónovací balzám na rty Candy Hearts od Shiro Cosmetics: "sladká, skoro pastelová broskvově-růžová". No když vidím tu barvu, tak nevím nevím... Shiro se teď s těmi barevnými balzámy na rty nějak rozjeli, můj oblíbený typ produktu to ale obecně nikdy nebyl.






Oční stín Tart Hearts od Notoriously Morbid Cosmetics: "tmavá žvýkačkově růžová s duhovými třpytkami a zlatým leskem". To zní taky fajn. :)

________________________________________________________________

Celý obsah deluxe krabičky:



Už se těším, až vše vyzkouším. :)

P. S.: Tématem březnové krabičky jsou jednorožci, čehož se trochu děsím. Nejsem cílovka všeho duhového a třpytivého.

2 komentáře:

  1. Já ti mám najednou takovou chuť na sladkosti :D Ta kosmetika vypadá celá jako bonbonky nebo cukříky, ještě, že tam dávají sladkosti, aby člověk neochutnával :D A na jednorožce se teda těším, třeba budeš mile překvapená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ten scrub vypadá parádně, a vůbec všechno! Nejvíc mě stejně asi zaujala ta broskvová tvářenka, vypadá hezky svěže ;-) Ha, náhodou, junikorni budou boží, předpokládám :-D

    OdpovědětVymazat