sobota 20. ledna 2018

Decluttering 2/2: Kosmetické "chcete mě?" dekorativní

Na novoroční předsevzetí moc nejsem. Letos jsem si nějaká ale přece jen dala, a to převážně kosmetická. Potřebuji zredukovat svou kosmetickou sbírku a začít pořádně používat to, co se mi opravdu líbí. Plánuji tak učinit několika způsoby, prvním z nich je rozdat většinu kosmetiky mainstreamových značek, kterou moc nepoužívám s ohledem na zaměření svého blogu, nebo která mi z nějakého důvodu nesedla. Staré a nepoužitelné věci jsem vyhodila a vybrala ty kousky, které podle mě ještě můžou udělat radost někomu jinému a jsou funkční. Pokud se rozhodnete adoptovat část mé kosmetické sbírky, v balíčku najdete např. dvě paletky očních stínů od Sleeku (jsou krásné, ale prostě mi na očích nedrží, ač spoustě lidí ano), nepoužitou paletku očních stínů na kouřovky od NYXu, báze pod oční stíny Artdeco a Sephora, spoustu vůbec nebo málo používaných (v tom případě očištěných) rtěnek od Yves Rocher, Alverde, Essence, Artdeco, čabíka od Clinique, i oční stíny od méně častých značek jako pürminerals, Faran či Girlactik. 

Bude toho víc než na fotce, převážně půjde o barevnější věci, takže pokud upřednostňujete spíš nude líčení, asi tohle nebude nic pro vás. Ledaže byste si barvičky chtěly vyzkoušet, aniž byste za ně utrácely. :)


Případní zájemci se mohou přihlásit do 20. 2. 2018 tím, že okomentují tento článek. Tato "giveaway" je otevřená jen pro čtenářky mého blogu, takže musíte do komentáře uvést jméno, pod kterým mě sledujete tady nebo na Instagramu (@brunwenbc). Pokud vás bude víc, 21. 2. 2018 rozhodne o nové majitelce výše uvedeného los; v případě, že jste už v minulosti na mém blogu něco okomentovaly, budete automaticky zařazeny do slosování dvakrát. :) Posílám po ČR i SR.

Chápu, že někdo se na darování dekorativní kosmetiky může dívat přes prsty. Mně ale přijde líto tyhle věci vyhodit, když můžou udělat radost někomu jinému. Samozřejmě nikoho do účasti nenutím, takže pokud nemáte o kosmetiku zájem (např. proto, že také máte radši indie kosmetiku, což je důvod, proč mě čtete), nepřihlašujte se, jen abyste mi udělali radost. ;) Nenajde-li se žádný zájemce, poputují věci za symbolickou cenu na Kosmetickou exchange. :) Nechtěla jsem je ale dávat pryč, aniž bych vám je nejprve nabídla, kdyby se přece jen našla nějaká čtenářka, která je ocení.

Jestli vás zajímají další způsoby redukování mé kosmetické sbírky, tak chystám i menší blogsale dražších mainstreamových věcí, co chci dát pryč (Kat Von D, Clinique...). V průběhu celého roku 2018 pak budu procházet i svou indie sbírku, barevně si třídit a značit svoje sypké oční stíny a ty, co mi nevyhovují barvou či výdrží, rovněž vyřadím. Věci od Notoriously Morbid asi zkusím prodat do USA na jejich ofiko bazaru, protože vím, že po některých je tam velká poptávka, jinak zbytek vyřazených NM a Shiro věcí porozdávám, případně dám do blogsale. Žádné konkrétní datum vám ale neřeknu, bude to dlouhodobý průběžný projekt, který bude záviset na tom, kolik budu mít volného času.

A co Vy? Daly jste si nějaká novoroční předsevzetí?

15 komentářů:

  1. Já kosmetiku třídila celý rok 2017 a jsem hrdá na to, že mám opravdu jen hrst kosmetiky a většinou vážně jen to, co využiju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    já jsem tento víkend sedla a protřídila všechny makeupy, korektory a BB, nechala jsem si jen dva make upy a jedno BB, které opravdu používám. Moje jediné předsevzetí bylo nenakupovat tolik kosmetiky a hlavně spotřebovávat tu dekorativku:-) Jinak tě sleduji jako Hanka Blažková, můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zodpovědný přístup. :) Taky mám pudrů a korektorů minimum, na ty mě moc neužije. :)

      Vymazat
  3. Ahojky,
    juuuu. Já redukuji pořád a proto chci vyhrát giveaway, což dává smysl :D
    Andrea P, Darling_Andrea
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeej ake pekne farebne, ja to triedim pravidelne, chcelo by to nejake ďalšie kúsky,s ktorými by som sa určite podelila ďalej podľa farebnosti.
    Sledujem ta ako 14michelle03.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si musím začít dávat pozor, aby se mi tu věci zbytečně nehromadily. :)

      Vymazat
  5. Ja som robila "cistku" zaciatkom decembra a vyradene veci som darovala do centra pre tyrane zeny, pretoze nepoznam nikoho v mojom okoli koho by potesili.
    Novorocne predsavzatia si nedavam, pretoze nechcem mat depku z toho, ze sa mi ich nedari dodrziavat 😉
    Sledujem ako Skalinky tu aj na insta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom jsem taky uvažovala, ale nevěděla jsem, kam se obrátit, slyšela jsem, že někde se k těm, pro které byly určené, ty darované věci ani nedostanou, rozeberou si je zaměstnankyně. :(((

      Vymazat
    2. No to si ma teraz dostala. Co uz. Ja som chcela urobit dobry skutok. Ak sa to k nim nedostalo, tak to uz je na svedomi/karme zamestnancov.
      Inak giveaway by som sa rada zucastnila ;-)

      Vymazat
  6. Já na ty předsevzetí moc nedám, zvláště novoroční, ale jakmile je třeba něco udělat, opřu se do toho, pokud to není něco proti mé povaze (jako umývání nádobí).

    Jak se tak dívám na ty paletky od Sleeku, tak si pochopitelně budu držet palce. Kosmetiky mám mnoho, ale ta zvědavost po nových věcech mi nedovolí přestat křečkovat. A co teprve sbírka parfémů...
    Naštěstí se mi čas od času podaří něco s někým vyměnit, mám toho sice pořád stejně, ale zase neokoukané.

    Sledovat přes GFC (jako Jana Nováková) jsem začala teprve teď, protože se sem dívám tak nějak automaticky, když chci nějakou barevnou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleek paletky jsou moc pěkné, jen já mám náročná víčka a tyhle stíny to prostě nedávají, ač si je spousta lidí pochvaluje. :(

      Vymazat
    2. Já také nemám tušení, jak to na mých mastných víčkách dopadne, a právě proto jsem si je zatím cíleně nepořídila...

      Vymazat
  7. Jak to vlastně dopadlo? Zvědavost je příšerná vlastnost, ale léčit se nedá...

    OdpovědětVymazat