pátek 18. srpna 2017

Rozbalovačka: Emporium Beauty Box od Femme Fatale Cosmetics - vesmírný červenec 2017

Na psaní tohoto článku jsem se velmi těšila, protože je vždycky super, když vám můžu ukázat něco nového a neokoukaného. :) Australská indie značka Femme Fatale Cosmetics, která vyrábí vlastní kosmetiku (populární jsou hlavně jejich laky na nehty a duochromatické oční stíny) a zároveň ve svém e-shopu distribuuje kopu dalších nezávislých malých značek, spustila své první kosmetické předplatné s názvem Emporium Beauty Box. Krabička plná indie kosmetiky? To jsem si prostě nemohla nechat ujít! :D

Co potřebujete vědět o této krabičce krásy:
  • vychází vždy jednou za dva měsíce, za rok tedy můžete obdržet 6 krabiček,
  • každá krabička obsahuje výběr z veganské a cruelty-free dekorativní kosmetiky, parfémů a péče o tělo v hodnotě 35 australských dolarů; vždy v ní najdete několik očních stínů, produkt na tváře, vzorky voňavek a pečujících produktů a jeden či dva produkty na rty od různých značek, které jsou k dostání exkluzivně jen v rámci předplatného nebo jde o vzorky teprve připravovaných produktů; laky na nehty v předplatném nenajdete, jejich mezinárodní letecká přeprava je problematická,
  • produkty v každé edici mají společné téma, které je ale volné a docela obecné, aby měli výrobci dostatek prostoru pro tvorbu; tématem první krabičky byl "vesmír",
  • k odběru se přihlašuje prostřednictvím PayPalu, který si každé dva měsíce strhne platbu sám z vašeho účtu; krabička se platí měsíc dopředu, aby měli dost času ji připravit pro všechny předplatitele - když se přihlásíte k odběru později než měsíc před vydáním dané edice, bude vám naúčtována až ta následující a tu aktuálně připravovanou edici nedostanete (např. teď se chystá zářijová halloweenská krabička, která se platila 1. srpna, kdybyste se přihlásili teď, naúčtují vám až v říjnu listopadovou krabičku),
  • cena krabičky se liší podle bydliště předplatitele, základem je oněch 35 AUD + se přičte poštovné; evropské předplatné stojí 44 AUD, tedy necelých osm set korun (australský dolar je něco přes 17 korun, na měsíc to tedy vychází na čtyři stovky),
  • neplatíte DPH ani clo, protože na krabičku automaticky píšou, že jde o dárek;
  • doručovací doba je jen jeden až dva týdny,
  • EBB není jako klasické mainstreamové krabičky krásy, tzn. nedostanete zboží vyšší hodnoty, než je jeho cena; to mi ale nevadí, protože jde o ručně vyráběné produkty malých značek a Femme Fatale mají na stránkách tolik výrobků různých prodejců, že jsem nikdy nevěděla, co si vybrat, takže jsem ráda, že to někdo udělá za mě a já takhle otestuji různé věci; navíc mě vždycky na krabičkách krásy nejvíc bavil onen prvek překvapení, za který si ráda připlatím.






Krabička byla poměrně malá, tak jsem se bála, že bude obsah nic moc.


Ovšem zaujalo mě, jak měli všechno hezky v krabičce naskládané, fakt se s tím vyhráli.


Děkovný vzkaz:




Seznam všech produktů:



Obsah se schovával v bílo-duhových konfetách:


Nahoře byla spousta vizitek zúčastněných značek, které sbírám, takže super!


Taky poslali nějaké ty cukrovinky. Např. vetřelčí vajíčka, což  mě vzhledem k tématu krabičky fakt pobavilo. :)



A teď už ke kosmetice... v krabičce se nacházely:


Sypký rozjasňovač Ganymede od Corvus Cosmetics: "stříbřitě fialový základ s výrazným tyrkysovým leskem."




Pleťové mýdlo Nebula od The Chequered Lily Apothecary: "glycerinový základ s aloe a s aktivním uhlím, obohacený extraktem z heřmánku."





Sypký oční stín Chromosphere od Notoriously Morbid Cosmetics: "švestkový základ s modrozeleným leskem a s duhovými třpytkami".




Sypký oční stín Spotting Satellites od Femme Fatale Cosmetics: "tmavá báze ustupuje výraznému modrému lesku, který se pod úhlem mění do fialova; ve stínu jsou roztroušené i stříbrné třpytky."




Sypká tvářenka Solar Flares od Glamour Doll Eyes: "jemná slézová báze s červeno-oranžovými odlesky a s trochou zlatých třpytek".




Balzám na rty Absolute Zero od Notoriously Morbid Cosmetics: "směs modrých malin, máty a vanilky".




Balzám na rty Cosmic Crisp od Epically Epic Soap: "nová odrůda jablka ze státu Washington, USA, kříženec jablka Enterprise a Honeycrisp, sladká, trpká a svěží chuť červeného jablka".




Parfémový olej Moon Bunny od Geek Fire Labs: "Podle legendy žije na Měsíci králíček, který připravuje elixír života bohyni, která tam žije. Vaří ji voňavý čaj ze sladkých červených liči bobulí, ve kterém vylouhuje okvětní lístky měsíční květiny a zakončí to jedním dokonale opečeným maršmelounem. Sladký nebeský pamlsek!"





Sypký oční stín Bolide od Innocent+Twisted Alchemy: "Stříbřitě šedá se zlatozeleným duochromem a s jemnými červenými odlesky."

Zadní strana vizitky, kreslená majitelkou obchodu Lindou.




Tuhý parfém Andromeda od One Hand Washes The Other: "ostružina, jahody, čokoláda, pižmo a pomeranč".

________________________________________________________________


Konečný souhrn: v krabičce byly v plném balení oba balzámy na rty, rozjasňovač a stín od NM, v menších baleních pak stíny od Femme Fatale a Innocent+Twisted, minimýdlo, vzorek tvářenky (o velikosti očního stínu) a vzorky dvou parfémů. Celkově tedy 10 produktů. Z krabičky mám radost a už se těším na další edici, jež má být halloweenská. :) Všechny produkty z krabičky už testuju, takže tu bude i recenze se swatchy. Dnes jsem vás jen chtěla ve stručnosti informovat o existenci tohoto předplatného a ukázat vám, co od něj můžete očekávat. :)


Co na krabičku říkáte? Zaujala Vás, nebo by se Vám za její obsah nechtělo utrácet?

7 komentářů:

  1. Hmm, těším se na ty stíny. Líbí se mi myšlenka boxu, ale sama mám raději věci, které si můžu vybrat sama (v případě stínů, atd.). Se bojím, že kdybych to nechala vybrat někoho jiného, tak by mi polovina neseděla a já bych nevěděla co s tím (nejsem takový vášnivý sběratel jako ty ;-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já jsem schopná naplácat si na oči cokoli. :D

      Vymazat
  2. No tak to je skvělý! škoda, že už nestíhám tu na halloween :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jsem to dřív sepsat nestihla. :( A nechtěla jsem o tom informovat dopředu, aniž bych si nejprve ozkoušela, zda jde o kvalitní servis.

      Vymazat
  3. Á.. Takže nestačí lákadla od Shira a nově i NM, Brunwen přišla zase s něčím novým, co by mě lákalo... :-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, to jsem celá já... když najdu něco nové a neokoukané, musím to ozkoušet. :D

      Vymazat