pondělí 7. listopadu 2016

The Vanishing Cabinet - krabička krásy (předplatné) od Notoriously Morbid

Tenhle blog jsem si zakládala v éře českých beauty boxů. No éře. Během toho roku dvou, co frčely Ladybox, Senzabox a spol. :D Chtěla jsem mít kde psát své dojmy. Samozřejmě mě velmi brzy přestaly bavit a asi jsem nebyla jediná, protože u nás tyhle tradiční krabičky krásy skončily. Já občas na zkoušku zabrousila do zahraničních či přírodních vod (LoveLula, BioBeauty), ale i ty pečující boxy mě po pár krabičkách omrzely. Kosmetickým předplatným jsem dala vale. Nebo jsem si to aspoň myslela.

Asi jste si všimly, že v poslední době ujíždím - dokonce víc než na Shiru - na  Notoriously Morbid Cosmetics. A ti mají, mimo jiné, také svoje kosmetické předplatné the Vanishing Cabinet. Jelikož je NM malý podnik, místa na seznamu předplatitelů jsou omezená, což znamenalo, že dostat se na něj znamenalo i déle jak půl roku čekání na seznamu zájemců, až se nějaká místa uvolní. Samozřejmě díky svým předchozím krabičkovým zkušenostem jsem se do toho moc nehrnula a žádný velký zájem o předplatné jsem neměla. Ale s postupem času jsem viděla, jaké super věci mi unikají, snažila se ulovit některé limitované kabinetové kousky (hlavně matné rtěnky Mystic Matte), když je na základě opakovaných žádostí zákaznic dali do prodeje na chvíli během Black Friday... a postupně jsem dospěla k závěru, že by mě tohle předplatné mohlo přece jen bavit. A tak jsem se v lednu 2016 zapsala na waitlist...

Naštěstí majitelka NM Carrie nabrala po prázdninách pár zaměstnanců na balení předplacených VC balíčků, takže mohla rozšířit celkový počet předplatitelů. Všem, co jsme byly zapsané na waitlistu, rozeslala mejly, zda máme zájem o předplatné, a já se nahlásila. Jupí!

A protože je tohle už tak dost dlouhý úvod, jak se můžete stát předplatitelkami vy a další informace o předplatném naleznete na konci článku. Teď bych vám chtěla ukázat Vanishing Cabinet z dubna 2016. Svého času totiž Carrie občas nabízela k prodeji jednoměsíční předplatné na zkoušku. A když byla ohlášena edice inspirovaná Daenerys Targaryen, jako velká fanynka ASOIAF a Hry o trůny jsem si ji nemohla nechat ujít (i když Dany moc nemusím). :) Kolekce zahrnuje tři "ministíny" (o velikosti shiráckých plných balení) inspirované třemi draky a matnou rtěnku Stormborn pojmenovanou přímo po Daenerys.






Pretentious Namesake


"Krémový základ s oranžovo-béžovým odleskem a zlatými a zelenými třpytkami."


Odstín inspirovaný Viserionem bych popsala jako lehce metalickou tělovou se spoustou zlatých a pár zelených třpytek. Ty jsou opravdu droboučké, takže na přímém světle nejdou ani vyfotit.

Vlevo na bázi Urban Decay Primer Potion, uprostřed UDPP + Pixie Epoxy, vpravo NYX Milk.
Na běžné nošení na celém pohyblivém víčku mi stín nakonec přišel moc světlý, tak jsem se pokusila o "halo eye" look:




Stoic


"Zelený základ s výrazným zlato-červeno-bronzovým leskem."


Odstín inspirovaný Rhaegalem je středně tmavá hrášková zelená, co v kalíšku vypadá, že obsahuje zlaté třpytky, ty se ale po nanesení promění ve výrazný fialovorůžový lesk. Teplý lesk vidím jen pod ostrým úhlem.

Vlevo na bázi Urban Decay Primer Potion, uprostřed UDPP + Pixie Epoxy, vpravo NYX Milk.

Pod úhlem je vidět ten teplý lesk.




Protective Aggressor


"Černý základ s červeno-oranžovou horní vrstvou a bronzovými třpytkami."


I odstín vytvořený podle Drogona na mně vypadá trochu jinak, než zní oficiální popis. Jeho odlesk mi moc teplý nepřijde. Ačkoli v kalíšku vypadá vínově zlatě, po nanesení je to skoro černá s výrazným narůžověle fialovým leskem. Červená vykoukne opět spíš při ostřejším úhlu pohledu.

Vlevo na bázi Urban Decay Primer Potion, uprostřed UDPP + Pixie Epoxy, vpravo NYX Milk.

Ostřejší úhel pohledu.




Stormborn


"Tmavá narůžovělá fialová se stříbrno-růžovými třpytkami."


Stormborn byla hlavní lákadlo ke koupi, sneak peak byl zveřejněný dopředu. A koupě rozhodně nelituji, protože je to jedna z nejpěknějších Mystic Mattes, co mám. Častým jevem u mě je, že tyhle rtěnky jsou na mně tmavší než na ostatních, tohle ale není případ Stormborn, je snad dokonce světlejší, než vypadá v tubičce, takže je skvěle nositelná. A navíc nechytá žádný nádech do hněda, což mi studené rtěnky taky umí dělat. Je to krásná studená švestková se stříbrným leskem. Rozhodně budu na konci roku hlasovat, aby ji zařadili do stálé nabídky, abych si mohla koupit plné balení.



Na mém Instagramu najdete videoswatch.

A jak se můžete stát předplatitelkami vy?
Jelikož velký nábor předplatitelek skončil v září, je opět nutné zapsat se na waitlist, který by ale snad neměl být moc dlouhý, protože byl v září restartovaný. Kdykoli někdo zruší své předplatné, místo se uvolní, a pokud jste na řadě, přijde vám e-mail, zda máte skutečně o předplatné zájem. Předplatné funguje přes PayPal, bez něj VC předplatit nejde. Když potvrdíte, že o místo máte zájem, přijde vám odkaz na PayPal, kde schválíte pravidelnou měsíční platbu na účet NM a PayPal vám pravidelně každý měsíc sám ve stejný den cenu předplatného strhává. Ta činí pro mezinárodní (neamerické) předplatitelky 20 dolarů včetně poštovného (tj. cca 500 korun), což je podle mě skvělá cena za 4 - 5 produktů. V balíčku naleznete kartičku s popisem všech produktů včetně složení, indicii pro uhádnutí tématu příští edice, občas nějaký ten slevový kód do e-shopu, vzorek připravovaného produktu či sladkost.

Balíčky vám jsou zasílány na adresu, kterou máte nastavenou jako doručovací v PayPalu, nebudou vám chodit na adresu, kterou máte ve svém profilu v NM e-shopu! Celý systém předplatného funguje na PayPalu, mimo oficiální NM e-shop. Takže vaše předplatné neuvidíte ani v seznamu objednávek, ani za něj nedostanete body do NM reward programu. Zkontrolovat si tedy adresu v PayPalu je nutnost. Balíčky bývají odesílány obvykle kolem 13. - 15. dne v měsíci, do dvou týdnů bývají u mě.

Bohužel měsíční trialy (tedy nákup jednoho VC balíčku) už v prodeji nejsou, když ale něco Carrie zbyde, je možné si to nakoupit na jejich přebytkové stránce VC Overstock

Co na takové předplatné říkáte? Nechaly byste se zlákat?

10 komentářů:

  1. Já sice moc stíny nepoužívám, ale ta rtěnka je úžasná! přesně můj odstín a hlavně matná :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné odstíny :-) a ta rtěnka.. :-) ach to je krásy.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem velká fanynka GoT a vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byla jen limitovaná minikolekce, kterou nemohl dostat každý. GoT fandům doporučuji stálou kolekci Seven Kingdoms od Shiro Cosmetics. :)

      Vymazat
  4. Tak ten třetí stín je náááádherný. A strašně pěkně Ti vyniknou oči, s ním.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta rtěnka je boží!
    Zlákat bych se nechala, ale úplně by mi stačil balíček třeba jen čtvrtletně. Vždyť já bych si s tím za ten měsíc vůbec nestihla vyhrát a už by tu byl další. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že třeba za rok toho člověk nahromadí hodně. Minimálně 48 kousků kosmetiky!

      Vymazat