sobota 3. září 2016

Recenze: Perverzní řasenka od Urban Decay

Ahoj, pokusím se blog zase pomalu probudit z hibernace, přestože k nedostatku času přibyly bohužel i nějaké ty zdravotní neduhy. :( Dneska to bude jen krátce, o jedné fajn řasence - Urban Decay Perversion. Jestli ale bude fajn i pro vás, to netuším, záleží, jestli máte podobné řasy a požadavky na řasenky jako já. Proto doporučuji nejprve mrknout na jeden z mých starších článků: Proč nerada bloguju o řasenkách, kde se o mých řasách dočtete první poslední. :)

Řasenku mám v 4ml minibalení, v Sephoře měli zrovna akci tuším 30% sleva na druhý levnější produkt exkluzivních značek, takže když jsem si tam byla koupit cestovní balení Primer Potion báze na oční stíny, přihodila jsem i cestovní balení téhle řasenky, kterou jsem chtěla vyzkoušet delší dobu. Díky tomu mě báze i řasenka stály každá pod 300 Kč. (O bázi jsem psala už na instagramu, ne všechny inovace bývají k lepšímu).






Líbí se mi, že přestože je řasenka v minibalení, nejde o takovou tu krátkou tubičku o polovinu kratší než plné balení. Je hezky dlouhá a štíhlá a dobře se s ní pracuje. Kartáček je klasický štětinkový, vzhledově obyčejný, jak je mám ráda, takové mi vždycky udělají nejlepší řasy (plasťáky mi vůbec nesednou).


A nějaké ty fotky na očích. Omlouvám se za kvalitu, ale řasy si prostě neumím vyfotit. 



Tekutina v řasence je hezky černá, řasenka dokáže řasy skvěle natočit a prodloužit. A hlavně mi natočené řasy natočenými zůstanou a neklesnou, což potřebuji hlavně na levém oku, kde mám řasy kratší a rovnější. Akorát teď když je řasenka nová, má v silnější vrstvě tendenci trochu řasy slepovat, jak je mokrá, tak bacha na to. Co vám neposkytne, je objem, řasy s ní jsou dlouhé, natočené, ale šířky jim nepřidá, takže pokud máte řasy řidší, asi vám sedět nebude. Po zaschnutí se nedrolí ani se mi nikde neobtiskává, ale to mi nedělala ještě nikdy žádná řasenka, asi mám na to dobrý tvar oka či co.

Osobně preferuji přirozený vzhled řas, takže asi chápete, proč mám tuhle řasenku ráda. Tady máte výsledný efekt na jinak nenalíčených očích:

Pravé oko se slabou vrstvou řasenky.

Levé oko se silnější vrstvou řasenky.
Vyzkoušely jste nějakou řasenku od Urban Decay? Preferujete přirozené řasy nebo dramatický look?

P. S.: Nezapomeňte omrknout právě probíhající giveaway.

8 komentářů:

  1. Moc děkuju za tuhle recenzi - já jsem po ní právě pokukovala, ale potřebuju i objem... Od UD jsem žádnou řasenku nezkoušela a mám raději dramatičtější look :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že ti byla užitečná. :) Asi by s ní šlo nalíčit i dramatičtěji, ale na úkor neslepování...

      Vymazat
  2. Tak jsi za mě to dilema o koupi nerozlouskla.. :-) Dlouho mě láká, ale preferuju plastové kartáčky, potřebuju i trochu objemu, ale zase je super, že udrží řasy natočené.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto riasenku som neskusala a ani to nemam v plane. Nasla som totiz 2 riasenky z drogerie, ktore mi absolutne vyhovuju a "drahe" riasenky ma vobec nelakaju :) BTW: tiez neznasam plastove kefky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Perverzku mám ráda, měla jsem taky menší balení, ale vůbec mi řasy neslepovala, takže se mi i dobře vrstvila, mám radši řasy výraznější... pokukuju ještě po Better than sex, abych mohla porovnat, ale zatím dodělávám zásoby - úspěšně, už se tenčí! :D

    OdpovědětVymazat
  5. este som nikdy nevidela tester v akoby normalnom baleni :) mna riasenka moc neoslovila, som skor ten drogeriovy riasenkovac :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já ji měla začátkem roku, není špatná, ale na mě dělá až moc "obyčejné" řasy. Také mám ráda přirozený vzhled, ale moje řasy nejsou zrovna dlouhé a husté, takové normální (ani dlouhé, ani krátké) takže na mě ten efekt je takřka nulový, za mě mínus, že mi padala pod oči a dělala šmouhy, to mi třeba Collistar nebo Bobbi Brown nedělá.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju všem za přidané názory a komentáře! :)

    OdpovědětVymazat