pondělí 17. srpna 2015

Novinka: CC krém Alverde

Ano, už i Alverde má svůj CC krém. Když jsem v regálu uviděla tuhle novinku, tak na mě opět přišel menší záchvat blogeritidy - hele něco nového, přírodního, co stojí něco málo přes stovku a nikde na internetu jsem o tom neviděla žádný článek! To stojí za vyzkoušení, ne? Co na tom, že to vůbec nepotřebuju... aspoň můžu napsat, jestli to potřebujete vy. :D Takže zde jsou mé první dojmy.





Balení krému je alverďácká klasika, kombinace barev se mi ale líbí, působí jarním dojmem. Na obalu můžete vidět obrázek zvláštních, ale pěkných květů, které patří ústřední složce tohoto produktu, na které je vše postaveno - květům rostliny Hoya Lacunosa, česky hoja, voskovka nebo také perlucha. Dle strejdy Googla vypadají vážně roztomile, už chápu, proč se jim v němčině říká "porcelánové květy". Výtažky z této rostliny se údajně v Asii používají k uklidnění zčervenalé a opuchlé pokožky. Ve složení dále najdeme (mimo jiné) bambucké máslo, mandlový, meruňkový, jojobový a slunečnicový olej.

Výrobce slibuje 7 účinků, kterým teda moc nevěřím. Čím víc funkcí výrobek má, tím spíše pak obvykle není schopen pořádně plnit ani jednu. Ale budiž, zní to lákavě (o to víc ale pak může být zákazník zklamán). CC krém podle výrobce:
  1. Prokazatelně poskytuje 24hodinovou hydrataci pleti.
  2. Prokazatelně vypíná pokožku.
  3. Prokazatelně vyhlazuje strukturu pleti.
  4. Zakrývá vrásky a nerovnosti pleti.
  5. Postará se o bezchybnou a vyrovnanou pleť.
  6. Propůjčuje pokožce perfektní a zářivý vzhled.
  7. Chrání před předčasným stárnutím pleti a pigmentovými skvrnami způsobeným slunečním zářením s pomocí SPF 6.

Nevím, jak vám, ale mně to přijde pěkně vycucané z prstu, minimálně body 2 až 5 jsou podle mě skoro totožné. Navíc číslíčka v horním indexu prozrazují, že tyto účinky údajně nastaly po dlouhodobém používání, takže funkčnost v tomto směru za jeden víkend neposoudím. Něco málo vám ale přece jen o tomto krému říct můžu.


Předně musím Alverde pochválit odstín, nejedná se o žádnou oranžádu či čokoládu jako jejich BB krém. Jde o relativně neutrální béžový krém s nádechem do meruňkova. Velmi pěkně květinově voní, předpokládám že po té perluše, která se prý pěstuje pro okouzlující vůni. I když chápu, že většina se bez vůně v krému obejde, tahle je příjemná a není syntetická.




Krém je lehoučké konzistence, jako nějaký pečující denní krém. Velmi snadno se roztírá. Na pleti není vůbec vidět, což má ovšem za následek to, že taky vůbec, ale vůbec nekryje. Jedná se opravdu spíše o pečující krém s jemným tónováním. Rozdílu s a bez jsem si na sobě skoro ani nevšimla, ale na fotkách je přece jen malý rozdíl znát. Pleť je barevně o něco sjednocenější. Ale póry vám nevyplní a rašící pupínek nezakryje ani omylem, spíš jen trochu vyrovná pigmentové skvrnky.




Před nanesením.
Po nanesení.
Pokud jste si krém chtěly zakoupit s tím, že to bude "něco jako BB krém, tedy slabší make-up", nekupujte jej. Opravdu nejde o krycí produkt (to si raději kupte jejich tekutý minerální make-up). Je primárně pečující a použitelný spíše jako lehký denní krém s nízkým ochranným faktorem. Zkoušela jsem jej použít místo denního krému a celkem se osvědčil, pleť byla dostatečně hydratovaná celý den, přitom při nanášení byl docela osvěžující a neucpal mi póry. Takže kdoví, třeba by při dlouhodobém používání splnil i některou ze slíbených dlouhodobých funkcí, jako působení proti zarudnutí. Na to já netrpím, takže ho nebudu moci posoudit ani po delší době. Zázračný produkt to každopádně není a pravděpodobně se bez něj obejdete. 

Vyzkoušely jste někdy nějaký CC krém? Jaký a jak jste s ním byly spokojené?

15 komentářů:

  1. Kdybych něco takového kupovala, tak s vidinou toho, že to můžu použít namísto makeupu (alespoň v době, kdy moje pleť zrovna neprotestuje a nesvítí pupínky a jinými zrůdnostmi). Jako krém ale teda nic moc, když vezmu v potaz prvních x položek složení... a fakt to nekryje vůbec? Ani kdybych toho dala větší vrstvu? (podle fotek je krytí tak 5-10% - jestli se něco takového vůbec na procenta počítat dá) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na fotkách to vypadá, že trochu kryje, okem to moc postřehnutelné není. Ale když jsem pak pleť ještě přepudrovala, tak vypadala celkem hezky. :) Silnější vrstvu můžu zkusit, na ruce mi dělala už nádech do oranžova, proto jsem ji na obličej nedávala. Jako krycí produkt bych si fakt radši koupila ten minerální make-up. Marketingová označení umí být fakt matoucí, všechny ty BB krémy, CC krémy a já nevím, snad i DD krémy... někdy je CC krém fakt jako BB krém nebo make-up, ale někdy je to jen "hojivá" mastička na zarudnutí obličeje (jakože color corrective), třeba CC krém od Mixy tuším nekryje vůbec, je to jen "vylepšený" denní krém.

      Vymazat
  2. Koukala jsem na to, a docela se mi tam líbí to SPFko, které sice není nikterak velké, ale na podzim by to mohlo stačit. Možná by se osvědčil jako podklad pod MMU, stejně jako jejich poslední oranž BB, za ty prachy do něj asi časem půjdu. Docela mi v poslední době Alverde sedí ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ani nevím, že Alverde má taky CC krém. Nějak jsem za poslední měsíc z té kosmetiky vypadla. Každopádně na mě by to byl moc světlý odstín. Jsem teď jak cikánka. Momentálně používám nejtmavší CC krém od Bourjois a jsem velice spokojena. Mám už druhé balení. Sice není přírodní, ale díky němu se už asi ke klasickým MU nevrátím.

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm škoda, produkt mě zaujal,ale nekryje ani maličko, takže ho nechám bez povšimnutí. Díky za pěknou recenzi a ušetřené penízky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujalo mě to a už už bch se nechala zlákat, ale mám radši víc krytí...Těším se až vyzkouším BB krém od Manufaktury, snad to nebude propadák:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mě přesně stihla málem blogeritída, když jsem ho viděla, ale odolala jsem, protože jeho předchůdce mám doma. Tvůj článek mě přesvědčil, že to je opravdu následník mého oblíbeného tónováku, nic krycího jen tak lehce sjednotí a vyživí a hlavně jsem ráda, že to není žádná oranžáda, ten BB fakt nebyl nic pro mě, ale tenhle si koupím až dopatlám starouška. Díky za recenzi! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. pekná recenzia, ďakujem, zas trochu širší obzor vďaka nej a tebe :) ja poznám akurát cc krémy čo som dala do odkazu aj make up, je to vcelku kvalitné len na mňa zatiaĺ moc drahé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten teda nevypadá vůbec špatně. Do dm chodím často, ale nikdy jsem si ho tam nevšimla. Právě CC krém jsem si nedávno objednávala přes internet. Vybíráním jsem strávila snad hodiny a nakonec jsem si vybrala na základě tohoto srovnání. Jsem s ním ale spokojená. Až dojde, tak asi zkusím tento, protože dm mám pár kroků od domu. :)

    OdpovědětVymazat