pondělí 31. srpna 2015

Levná přírodní péče, která je "prostě fajn"

Dotaz pro blogerky: Také se vám stává, že si něco pořídíte, chcete o tom napsat, ale nevíte co? Že to není propadák, na který by se dal sepsat zábavný hanopis, ani vás daný výrobek neposadil na zadek tak, že by se o něm dala napsat zajímavá pochvalná recenze? Že je "prostě fajn"? Mně se to stává v poslední době celkem často.

Prostě fajn produkty přitom nejsou nic špatného. Jde o takový zlatý střed. Výrobky, co splňují to, co mají, aniž by se ale díky nim dostavil wow efekt. Jelikož ale nejde o propadák, byla by škoda je přehlédnout. A kdoví. Třeba to, co neohromilo mě, ohromí vás. Čemu se tedy nemusíte z levné přírodní péče vyhýbat?




Dvojici denního a nočního krému Marilou BIO jsem si koupila na krasa.cz, každý stojí do dvou stovek. Chtěla jsem nějaké levné přírodní krémy na léto a tyhle mě za to cenu zaujaly. Složení obou mi přijde skoro stejné, jen je jiný poměr složek. Hlavními přísadami po vodě jsou aloe vera gel a jojobový olej. 

Na ruce jsem vám je nenafotila, vypadají ale jako úplně typické bílé krémy. Denní je samozřejmě lehčí, noční hutnější, ale ani ten noční není hutný až moc, takže se do letošních letních veder skvěle hodily. Voní trochu zvláštně, připomíná mi to vůni papírnictví. 

Pleť se mi po nich nijak zázračně nezlepšila, ale ani nezhoršila, hydratovaly tak akorát, takže za mě spokojenost. :) V zimě asi zkusím hutnější arganovou řadu s roztomilými obaly.








Taky jsem samozřejmě spotřebovala nějaké ty šampóny. Kupuji opět již jen přírodní a menší než půllitrové balení pro mě nemá smysl pořizovat. Zároveň za šampóny nejsem ochotná zaplatit majlant, pokud možno, chci cenu do tří stovek. To vše splňují šampóny Urtekram

Nejprve jsem si koupila růžový pro normální vlasy, stál mě v místní zdravé výživě 250 korun. Nahnědlý gel hezky jemně růžově voní, vlasy jsem si s ním myla obden. Skvěle pění, protože obsahuje coco sulfáty, ty mi ale nevadí, hlava mě z nich nesvědí. Někomu by ale vadit mohly.



Druhým je pak tento rozmarýnový pro jemné vlasy. Ty rozhodně nemám, ale když jsem ho šla kupovat, tak lepší variantu pro mé vlasy neměli. Bohužel podražili, takže tento šampón mě stál už cca 290 korun.

Je řidší, zelenější a voní krásně svěže po rozmarýnu. Shodou okolností mám zrovna i rozmarýnovou masku od BioAromy, takže se skvěle doplňují. Bohužel asi více odmašťuje, než vyživuje, takže se mi po něm pak rychleji mastí vlasy a druhý den ráno už radši sahám po suchém šampónu. Znovu bych si jej asi nekoupila, ale pokud máte mastnější jemné vlasy, může vám sednout. Já bych ráda od Urtekramu zkusila ještě cukrovou a rhassoul variantu.





A na závěr tu mám jednu relativní novinku - deodorant Alverde s citronovou trávou a šalvějí. Vůně je moc příjemná, bylinkovo-citrusová. Složení je přírodní a neobsahuje hliník. Nezabrání pocení, jen smrádku. Do práce bych si ho proto nevzala, ale používám ho na doma, když chci dát svému podpaží pauzu. Cena kolem stokoruny.



Jak jste na tom Vy? Také máte nějaké produkty, které Vás neuchvátily, ale které jsou vlastně docela fajn?

10 komentářů:

  1. Jo, mám spoustu takových produktů :D Zrovna teď to jsou krémy noční a denní od Alverde, a ještě pleťovka od i+m cosmetics :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi opravdu vystihla, mám pocit, že většina věcí, které vyzkouším je taková :D Prostě nejsem z nich odvařená, ale fungují tak jak mají. To se mi pak ani nechce psát recenze. Asi se ale inspiruju a hodím jich takhle několik do jednoho článku. :) Šampony mě zaujaly!

    OdpovědětVymazat
  3. přesně tohle si občas říkám, když mám psát recenzi na nějaký výrobek a moc nevím, co k němu napsat kromě toho, že plní svůj účel :D už jsem i přemýšlela nad podobným konceptem, jako tento - víc produktů do jednoho článku, páč by byla škoda, aby jen tak prošuměly bez povšimnutí ;) ... na Marilou Bio už jsem se taky dívala, zaujaly mě ceny i obaly, ale poslední dobou mám problém s aloe vera, ještě pořádně nevím, jestli za to může on, ale asi mi moc nesedí :( což je škoda, páč na problematickou a mastnou pleť je hodně doporučován, takže ho obsahují skoro všechny krémy a matlátka určené pro mé potřeby :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, to bych neřekla, že může někomu nesedět, přijde mi takový příjemný a zklidňující... :( To je blbé no. Určitě podobný článek klidně napiš, jsem zvědavá. :)

      Vymazat
  4. Na Alverde deodorant sa už nejaký čas chystám, dávam mu ale čas až na jeseň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mohl fungovat o něco líp, až nebudou taková vedra. :)

      Vymazat
  5. zaujali ma aj krémy aj šampóny, takže určite sa na ne niekedy pozriem bližšie a skúsim ich nájsť aj u nás alebo na nejakom prírodnom slovenskom eshope :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat