pátek 17. července 2015

Rtěnka pro drsňačky? Kat Von D Studded Kiss in Wolvesmouth!

Všechny zbylé vytrvalé čtěnářky zdravím po dlouhé době nepřítomnosti. Naštěstí byla způsobena příjemnými věcmi -  spoustou dovolené, kdy jsem na blog neměla čas, resp. jsem byla odjetá v zahraničí. :)

Protože mám momentálně kartu ve foťáku plnou fotek z Itálie a Francie, tak jsem se vhrla na již dávno nafocené, ale nikdy nepopsané produkty. Dneska to bude krátce o jedné zajímavé rtěnce od zajímavé značky. A tou je americká Kat Von D, pojmenovaná podle slavné tatérky stejného jména, jenž tuto značku založila a stále je v jejím čele. Cílovou skupinou značky jsou všechny příznivkyně výrazných barev a odvážného líčení, design produktů je... alternativní. Určitě se bude líbit všem rockerkám, metalistkám, gothkám... no prostě milovnicím černé barvy.

Mně osobně se hrozně líbila nová řada "opyramidkovaných" rtěnek Studded Kiss. V americké Sephoře seženete 30 odstínů, některé jsou opravdu originální a u jiných značek je najdete stěží. Já právě chtěla zkusit nějaký nezvyklý odstín, co ale bude zároveň celkem nositelný, a tak jsem sáhla po odstínu Wolvesmouth, který je výstižně popsán jako "metallic berry". V kombinaci s cool designem je to moje asi vzhledově nejoblíbenější rtěnka. Posuďte samy, nevypadá super?











Samozřejmě nezáleží jen na vzhledu produktu - ten by měl být až posledním kritériem za samotnou kvalitou. Jaká tedy tato rtěnka je?
  • Předně musím pochválit její vůni. Oficiální vůně rtěnky je Crème Brûlée, rtěnka opravdu krásně sladce voní, já bych vůni popsala jako vanilku s karamelem.
  • Odstín je krásný chameleon - základ je teplý vínový, s metalickým studeně růžovým (malinovým) leskem. Rtěnka obsahuje i drobné modré částečky, takže pod určitým osvětlením se rtěnka leskne až fialově či modře. Celkový dojem z finiše je přesto polomatný. Je to opravdu originální barva, kterou ještě ve své sbírce nemám, takže jsem z ní nadšená.
  • Nadšená ale bohužel nejsem ze všeho. Textura. Konzistence. Ta vážně není ideální. Hlavně ze začátku mi rtěnka přišla dost suchá, nanášela se mi hůř, než bych si přála. Díky tomu to dalo celkem práci nakreslit hezké rovné okraje tak, aby při nanášení rtěnka netahala za kůži a neposkakovala po ní. Rty taky trochu vysušovala, naštěstí ne moc. Po cca roce, co rtěnku vlastním, mi ale přijde, že rtěnka změkla a nanáší se mnohem snáz, ani už mě nevysušuje. Zvláštní. Slibovanou 10hodinovou výdrž ale nedá ani omylem. Jo a musíte počítat s tím, že metalické částečky jí dávají trošku hrubší konzistenci. Ne, nic vás nedere, ale je vidět hlavně na fotkách, že barva není jednolitá a že tam nějaké ty částečky jsou. Naživo se to ale díky měnivosti barvy ztrácí.
  • Obal je kovově plastový, opravdu bytelný, nehrozí, že by se vám odral či že by se rtěnka sama otevřela.
Dokonalá rtěnka to určitě není, já jí ale díky super odstínu a designu leccos odpustím.




Taky jsem vyštrachala jednu konturku na rty, co jsem měla v americkém Lip Factory boxu. S ní se okraje rtů hned kreslí snáz. Podobný odstín jsem viděla tuším v DMku u Alverde. Není to úplná barevná shoda, ale použít dohromady s touto rtěnkou jde.






A teď informace, které vás asi moc nepotěší - dostupnost a cena:

Značka Kav Von D se zatím prodává jen za oceánem, v Evropě není oficiálně k dostání. Prodejní cena v americké Sephoře je 21 dolarů, tedy kolem pětistovky, což mi přijde jako adekvátní cena. Jenže já rtěnku chtěla hodně, takže jsem za ni dobrovolně zaplatila dvakrát tolik v e-shopu Rose's Beauty Store, což je bývalý ebay prodejce (tzn. překupnická cena 27 liber), jehož majitele jsem přemluvila, aby zasílali i do ČR (objednávala jsem si u nich už dřív jednu Tarte paletku). A teda za tu tisícovku rtěnka objektivně vzato nestojí, to by její kvalita musela být výš.

Celkově je podle amerických blogerek problémem celé téhle kolekce nekonzistentní kvalita. Liší se odstín od odstínu, a to hodně. Stačí se podívat na hodnocení některých odstínů na Temptalii, i když ta mi přijde někdy až moc drsná. Můj odstín od ní dostal známku C+, což by odpovídalo kvalitě těsně po zakoupení, já bych jí teď klidně dala Bčko.

Další odstín bych si kvůli tomu za tu tisícovku asi jen tak nekoupila. No možná vychvalovanou a zároveň originální kovově rudou Adoru či metalickou modročernou Poe. Ale to bych vážně nesměla vědět, co s penězi. :D Galerii všech 30 odstínů nanesených na rtech naleznete např. tady.

Co na tuto rtěnku a značku říkáte? Zaujaly Vás? Doporučuji omrknout i paletky očních stínů, ty jsou také moc zajímavé.

10 komentářů:

  1. Značku Kat Von D potkávám hodně u američanek, stejně jako Anastasia BH, Makeup Geek, Tarte. U nás bohužel všechno nedostupné :-/ Barvu sis ale vybrala fakt hezkou a obal rtěnky vypadá suprově! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam od Kat von D tekuty ruz na pery, ktory som dostala ako darcek a mala som ho na perach iba raz na skusku. Je to fakt sila. Velmi vyrazny odtien s plnym krytim a neuveritelnou vydrzou. Musela som ho dat dole dvojfazovym odlicovacom. Odvtedy som si nan este netrufla. Tieto ruze ma moc neoslovili. Asi by som si vybrala nejaky iny produkt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tekutou rtěnku bych od ní taky ráda zkusila. A slavný Tattoo liner. :)

      Vymazat
  3. odstíny jsou hodně zajímavé, vybrala bych si... ale pochybuju, že u nás někdy bude...

    OdpovědětVymazat
  4. naprosto boží! obal i odstín, po tom, co jsem sesbírala většinu lehce dostupných barev, které mi sluší, dokážu čím dál tím víc ocenit zajímavé a originální odstíny ;) jen ta cena moc hezká není, ale naprosto chápu, že jsi ji koupila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) No já už si většinou ani nové rtěnky nekupuju, když mezi nimi nenajdu odstín, co ještě nemám.

      Vymazat