neděle 18. ledna 2015

3x Mamas od theBalm (2/3):Tvářenka Hot Mama!

První část o pudr Sexy Mama k přečtení zde.

Z nákupu v akci 2 + 1 zdarma jsem tento výrobek brala jako ten "navíc", samostatně bych si jej asi nekoupila, protože moc nefandím tvářenkám se shimmerem (kvůli mé mastnější pleti). Nakonec jsem si tvářenku oblíbila i tak a její koupě nelituji. :)






  • Opět zde máme klasické papírové nasouvací pouzdro a zavírání na magnetek, které jsou super, protože si alespoň při pokusu tvářenku otevřít nezlámu nehty. Na obalu je tradiční balmácká slečna. Tento obrázek se mi nelíbí tolik jako ten na pudru a bronzeru, ale kombinace barev je pěkná, líbí se mi červeno-černý vnitřek tvářenky.






Vlevo naneseno prstem, vpravo štětcem.
  • Bála jsem se, že se budu s tvářenkou lesknout jako diskokoule, navíc je shimmer zlatý a já jsem spíš bledule, ale je poměrně jemný a decentní (žádné třpytky), takže vypadá hezky a nemusíte pak používat rozjasňovač.
  • Barva se mi moc líbí, jemná červená se zlatým leskem mi připomíná červánky a vypadá tak i na tvářích, velmi přirozeně vás rozzáří. Je to jedna z mála "univerzálních" barev, co podle mě bude slušet skoro každé.
  • Nesmíte se bát do tvářenky trochu víc hrábnout, já po zkušenostech s některými Instain tvářenkami do ní zpočátku jen lehce "ťupkala" jemným štětcem, ale to jsem pak spíš nabrala jen ty zlaté částečky a červeného pigmentu míň, než bych chtěla.
  • Výdrž je pro mě solidních cca osm hodin*, to už se barva trochu ztrácí. Mizí opět nejprve červený pigment, shimmer se na tvářích drží déle. Pracovní den tedy dá v pohodě, před odchodem z práce ji trochu obnovím a je to.
  • K zakoupení je např. na stránkách oficiálního českého distributora thebalm.cz za 446,- Kč
*Opět raději zopakuji, že většina tvářenek (hlavně teda levných drogérkových), na mně vydrží tak dvě až tři hodiny...







Vyzkoušely jste Hot Mamu? Používáte tvářenky se shimmerem?

2 komentáře:

  1. Mám podobnú - Rose gold od Sleek... Ja osobne uprednostňujem lícenky so shimmerom, matných mám menej...:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat