neděle 7. prosince 2014

Eva's Pure Red aneb perfektní vánoční červeň + nové výherkyně giveaway!

Na novou limitovanou edici rtěnek od L'Oréalu jsem se těšila už nějaký ten měsíc. Předchozí nude limitka se podle mě povedla, přestože osobně se mi zalíbil jen jeden odstín, a to Freida. Myslela jsem, že s červenou řadou to bude jinak a že se mi jich bude líbit víc, ale nakonec jsem si z drogérie odnesla opět jen jednu barvu. Všechny jsem si otestovala na ruce (poprvé jsem si načasovala příchod do DMka tak dobře, že jsem byla první osoba, co použila testery) a z šesti u nás dostupných odstínů se mi nejvíc zalíbila Eva, protože mi jako jediná přišla opravdu "pure red".

Doutzen byla prostě oranžová, Blake a J Lo mi přišly jako klasické studené červené s modrým podtónem (na ruce od sebe prakticky nerozeznatelné), kterých už mám několik, Julianne byla výrazně do fuchsiova (neonová růžovka) a Freida mi červená nepřišla už vůbec, byla to typická magenta, růžovo-fialová. Trochu mě štve, že u nás nejsou dostupné všechny odstíny, to ale asi nikde. Trochu jsem pátrala a na netu našla ještě odstíny Ines, Leila, Laetitia (tyto tři si můžete prohlédnout tady - mně se líbí hlavně poslední, v drogérii moc rtěnek v odstínu černé třešně nenajdete), Liya a podle promo fotek hvězd, co se na kolekci podílely, by měly existovat ještě Natasha, Jane a Aishwarya, ovšem na netu jsem narazila jen na Natashu. Podle posledního odkazovaného článku existuje na světě dokonce 17! odstínů této kolekce. To už si vážně nedokážu představit, asi si budou hodně podobné... Toliko detektivní okénko.

Teď už k mému odstínu:






  • Balení je opět velmi elegantní, černé se zlatým zdobením. Na rozdíl od nude limitky má na sobě matný obal této rtěnky jemný reliéf, něco jako žirafí vzor. Celkově vypadá rtěnka luxusně, ale nedělám si iluze, že takhle pěkně bude vypadat pořád. Mrkněte se na konec článku, jak nyní vypadá obal mojí nude Freidy po občasném nošení v kosmetické taštičce...
  • Rtěnka má opět výraznou fialkovou vůni.
  • Tentokrát není přímo na rtěnce vyryt název firmy, což mi nevadí, ten na nude verzi se stejně odíral o okraje, protože nude limitka byla moc měkká a v obalu se hýbala. To u Evy naštěstí nehrozí, protože konzistence rtěnky je hutnější.
  • Jde o výraznou červenou, podle mě vánoční barvu - vánoční červenou si totiž představuji hezky teplou, ale ne oranžovou. Eva působí velmi klasickým dojmem, nejde o lacinou křiklavku. Některé červené odstíny mi na mně přijdou až vulgární, tohle rozhodně není ten případ, klidně bych si ji vzala třeba do divadla nebo na pracovní večírek.
  • Finiš je saténový, skoro matný. Díky tomu je konzistence rtěnky tužší a hůř po rtech klouže. S obrysy rtů si musíte vyhrát, nebo použít štěteček. Asi po něm budu muset časem sáhnout taky, pokud si obrousím její ostrou hranu, se kterou se mi linie rtů vykreslují nejlépe.
  • S hydratací tedy nepočítejte, naštěstí není ani vyloženě vysušující.
  • Na ten večírek se ji ale přece jen bojím vzít, protože mě neokouzlila svou výdrží. Ta je spíš kolísavá. Jednou mi přišlo, že už po jemném upití mizela ze středu rtů. Napodruhé už mi ale držela o poznání líp, takže nevím, v čem to je, asi je trochu náladová. Možná záleží víc na tom, co piju a jím, než jestli piju a jím...
  • Základní cena je myslím 299,- Kč, ale tyto rtěnky se samozřejmě dají sehnat i ve slevách. Já ji koupila za plnou palbu, ale nelituju toho. 


Na ruce
Na rtech - vpravo dole v "přímém slunečním světle" nebo spíš v tom, co se slunečnímu světlu v téhle roční době nejvíc podobá...

Bála jsem se, že mi bude zvýrazňovat žlutou barvu na zubech, ale naštěstí se tak nestalo. I když teda na téhle fotce mám zuby určitě bělejší než ve skutečnosti. Jo a pardon, na zubatý úsměv není má pusa stavěná, takže to vypadá, že vás chci kousnout. Ale nechci. ;)


Tady jsou fotky v různém osvětlení v různé dny. Když se podíváte na fotku vpravo nahoře, tak prosím takhle modře mi můj foťák fotí v tyhle zamračená rána. Nastavit na něm normální barvy není vůbec snadné... :(

Vpravo dole je asi nejrealističtější fotka.

Bojím se, že při nošení v taštičce s ostatními šminky dopadne stejně jako nude Freida, tedy takhle:



Ale třeba to bude lepší. :) 

Pokud hledáte klasickou červenou rtěnku a nechce se vám utrácet dejme tomu za Guerlaina, tak Eva může být pro vás ta pravá. Je to opravdu krásná barva a já ji nosím moc ráda. Dostupnost je skvělá a cena je přiměřená výkonu. 

Zaujala Vás některá ze rtěnek z Pure Red kolekce? Jaká je ta Vaše ideální červená barva?


_____________________________________________________________________________

Stalo se to, čeho jsem se trochu obávala, minulou sobotu vyhlášené výherkyně giveaway se mi neozvaly, přitom uběhl týden, který jsem jim k tomu poskytla. Takže mají bohužel smůlu a já losuji nové vítězky. 

První balíček vyhrává Jana Wertheim.





Druhý balíček získává Annabel Lee.



Oběma vám gratuluji a doufám, že si výhru nenecháte proklouznout mezi prsty, do balíčků totiž ještě přibylo něco navíc, takže konečný obsah bude tak trochu překvapení. :) Dámy, ozvěte se mi prosím do týdne na e-mailovou adresu v mém profilu vpravo nahoře, ať můžu balíčky rozeslat ještě před Vánoci. :)

8 komentářů:

  1. Ta Eva je nádherný odstín, líbí se mi všechny až na tu do oranžova :). Celkem mě překvapilo, kolik je v jiných zemích k dostání odstínů. Ten obal teda nechápu, že se tak moc rozbil, to by vážně dělat neměl :(. Vítězkám gratuluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no, ten obal moc parády neudělá...
      Myslím, že nikde asi k dostání všechny odstíny nebudou, všude tak 4 až 6.

      Vymazat
  2. Tyjo, já vyhrála! :D
    Pokud jde o rtěnku, odstín se mi líbí, i když u sebe preferuji spíše lehké tónování a zvýraznění, rty mám od přírody tmavší a stačí mi to, takže o pořízení neuvažuji. Ovšem ten obal je děsný. U rtěnky za tři sta bych přeci jen čekala něco lepšího. Možná kdyby to na sobě nemělo tu čupr vrstvu, bylo by to lepší, ale zase by rtěnka nevypadala tak elegantně, co já vím. Každopádně i levná Alverde rtěnka, kterou tahám v kosmetické taštičce už přes dva roky, vypadá tisíckrát lépe než tohle. Po pravdě nebýt dvou menších škrábanců, vůbec by na obale to stáří nebylo poznat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pořád doufám, že tahle červená tak špatně jako Freida nedopadne, ale podle komentáře od Natálky to asi nebude o nic lepší...

      Vymazat
  3. pěkný odstín! já jsem si pořídila Doutzen, nechala jsem to na nich, že to mají tak nějak rozdělené podle typů... a sedí mi dobře, mně ty do oranžova nevadí... ale štve mě, že se mi hned při otvírání odloupl kus toho zlatého pruhu! a jako ta nude, ta teda vypadá... kvalitní obal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni mají někde k těm rtěnkám typologii? To se ke mně nedoneslo... nebo ses jen dívala na ty celebrity, které je tvořily, a orientovala se podle nich?
      Tak to ta červená bude asi stejně kvalitně balená jako nude, když už se ti loupe od začátku... tak nic no, já doufala, že se třeba poučili a bude to lepší. :(

      Vymazat
  4. oxx.. ja tuto novu kolekciu od Lorealu priam zboznujem a sklanam sa pred nimi, ze s tymto prisli.. je to topka.. konecne je tu ta prava cervena pre kazdu zenu :) Pozývam ťa k nám na nasu úúúžasnuuu suťaž.. urcite sa mrkni :) Výhra je naozaj hodnotná :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat