neděle 30. března 2014

Kosmetické Chcete mě?

Update: Giveaway je u konce! Ale určitě se tu v budoucnu objeví další!

V poslední době se mi, hlavně kvůli Ladyboxům samozřejmě, nahromadilo dost kosmetiky, kterou buď nestíhám spotřebovat, nebo mně nesedí, nebo ji mám víckrát. Protože jsem tvor zvědavý a z boxů chci vždycky otestovat všechno, obvykle to taky udělám, ale když mi něco nevyhovuje, tak se mi to pak jen válí ve skříni. Vím, že někdo v takovém případě pořádá třeba blogsale, ale vzhledem k tomu, že většina těchto věcí je otevřená/ozkoušená, tak mi to nepřišlo jako dobrý nápad. Nakonec jsem z toho všeho poskládala dva balíčky, jeden větší (hlavní), druhý menší, a pokud se najdou zájemci, kosmetiku podaruji.

Jde tedy vlastně o jakousi malou giveaway, z druhé ruky. Dalo by se říct, že opravdu doslova "dávám pryč" to, co se mi nehodí. Nejsem si jistá, jestli budou zájemci, snad nějací ano. :)

Balíček č. 1




  • tělové mléko s bambuckým máslem Yves Rocher (nové, neotevřené, 75 ml)
  • báze pod make-up MUA Fashionista (použitá 1x, prakticky plná)
  • rtěnka MeMeMe odstín Pashmina Pink (použitá 3x, očistěná)
  • pískový lak na nehty Jordana (použitý 1x)
  • nude oční stín Inglot (použitý 1x)
  • měděný oční stín Missha (použitý 1x)
  • mix vzorků (parfém Cartier, Missha BB krém, Missha First Treatment Essence, maska Natura Siberica, rozjasňující krém Nivea)

Balíček č. 2


  • sprchový peelingový gel Eveline (neotevřený, nepoužitý, cestovní balení)
  • gelová rtěnka Catrice (použitá 2x, očistěná)
  • zpevňující lak na nehty Jordana (použitý 2x)
  • nude tekutý oční stín Lambre (neotevřený, nepoužitý)
  • stříbrný oční stín Artdeco (použitý 2x)
  • vzorečky (Missha BB krém, Weleda tělové mléko, Nivea rozjasňující krém)
Snažila jsem se to trochu vyvážit. V obou balíčcích je rtěnka, nude oční stín a metalický oční stín. Použité rtěnky mají opotřebovanou vrstvu setřenou čistým štětečkem.

Pravidla jsou úplně jednoduchá:
Protože je můj blog malý a nemá velkou návštěvnost, chtěla bych kosmetiku darovat někomu, kdo se sem pravidelně vrací - tedy samozřejmě za předpokladu, že bude mít zájem se zúčastnit. :)
Takže mě nemusíte sledovat, ale číst. 
Každý komentář pod tímto a následujícími sedmi (7) články se automaticky účastní, pokud to bude komentář k tématu a ne nějaký spam. Výherce pak vyhlásím v samostatném článku a bude na něm (spíš na ní), aby mě kontaktoval na mejl, co mám v profilu. 

Balíčky budu posílat zabalené v Ladybox krabičkách, já pro ně totiž nemám využití. Z těch, co mám, si budete moct vybrat, která se vám líbí nejvíc a kterou chcete (viz moje ladybox články). K mání je valentýnská něžně růžová, vánoční červená, mýtická černá/khaki, MUA černá, narozeninová růžová s černou krajkou, slučovací svatební bílá a asi by se našly i původní jednoduché růžové z dob před spojením se Senzaboxem.

Byla bych taky ráda, kdyby mi potom výherkyně daly vědět, pokud by o něco z balíčku 100% neměly zájem. Třeba pochopím, kdyby nebyl zájem o použité rtěnky. Já bych pak asi udělala ještě malý třetí balíček z nechtěných věci. Zatím v něm mám dva oční stíny, co se mi do těch hlavních balíčků nehodily, protože mi přišly moc podobné. Nude oční stín cosm'etika a zlatý sypký stín od indie cruelty-free značky Fyrinnae - můžete si zkusit, jak by se vám pracovalo se sypkama, podle mě je to zajímavá zkušenost.

Balíček č. 3 - "cena útěchy"


Jestli chcete, můžete mi do komentářů napsat, zda máte zájem zúčastnit se i takovéto giveaway, ať vím, na čem jsem. Změna: Už komentáře pod tímto článkem budou zapojeny do giveaway!

10 komentářů:

  1. Ahoj, za sebe říkám, že giveaway určitě ano :-). Já se teda asi bohužel nezúčastním, neb Tě sice čtu, ale v komentáři nejsem schopná nic vymyslet, takže podmínky splňovat nebudu (a přijde mi blbý začít zběsile komentovat jenom kvůli GA).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Tak víš co? Já udělám změnu a zařadím tam i komentáře z tohoto článku. Je fakt, že já taky kolikrát někoho čtu, ale nekomentuju, a jen kvůli giveaway by mi to bylo taky blbé.

      Vymazat
  2. Já se určitě zúčastním, mě použitá rtěnka nevadí, hlavně, když je to ta MeMeMe, kterou si chci už hodně dlouho koupit.

    OdpovědětVymazat
  3. potvrzuji účast .-) dobrý nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já tě čtu pravidelně, giveaway bude fajn:) I když rtěnku neupotřebím žádnou.

    OdpovědětVymazat
  5. Účastním se :) Je to dobrý nápad. Proč to vyhazovat, když to může ještě někomu posloužit.

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, jů, jůůůůů :3 Taky budu za chvíli přidávat giveaway se svými věcičkami co nevyužiju a překvapivě jsem spočítala že jsou asi v hodnotě přes 2500Kč. :D
    Ale jak tak koukám, pořád je toho hodně co bych zbožňovala a zase Ty to nevyužiješ.. Hlavně ta rtěnka Mememe a stříbrný Artdeco stín, to je lákadlo :3

    Kdybys měla zájem, byla bych i pro něco jako takový malý swap (výměnu) - mám navíc nějaké LUSH vzorky, mátové přírodní mýdlo, používané přírodní mýdlo na vlasy (zbývá většina), Kneipp koupelový olejíček, Lancome vzorek stínů (barvička někde mezi bronzovou, nude a mírně došeda).. Kdyžtak napiš na FB a mohly bychom si vzájemně povyměňovat pár věciček na nové recenze na blog. :)
    https://www.facebook.com/fashionpicnicblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, určitě si to někam zapíšu. :) Já totiž po téhle giveaway nemám prakticky nic na swap. :D Všechno jsem už rozdala nebo vyměnila. Ale sedí mi doma spousta věcí na ozkoušení, do kterých jsem se ještě nepustila, tak uvidím, něco mi třeba nebude sedět, nebo to nevyužiju, tak bych Ti pak dala vědět. :)

      Vymazat
    2. Ok, bylo by to fajn.. Já taky občas něco odzkouším a pak se mi to buď nehodí na mastnou pleť, nebo to prostě nestíhám spotřebovat. Takové blogerské výměny by byly skvělé. :)

      Vymazat
  7. Ahoj, kosmetiky není nikdy dost ! :) A tohle je super nápad, uděláš určitě někomu moc velkou radost. :)

    OdpovědětVymazat