středa 18. prosince 2013

Rozbalovačka prosincového Ladyboxu

Tak už mi taky došel. Prosincový Ladybox. Asi zase na nějakou dobu můj poslední. Nechala jsem se zlákat na design a na Naturu Sibericu, ale ani jedno se nekonalo tak, jak jsem očekávala. Přesto nejsem z boxu zklamaná. Naštěstí. Většinu věcí nějak využiju, ovšem od vánoční edice jsem čekala nějakou větší bombu.

Fotila jsem hned ten den, co mi box do zásilkovny přišel, na bytě pod žárovkou mobilem. Takže fotky samozřejmě děsné, za to se omlouvám. Lepší budou za měsíc u recenze.


Přepravní krabice mi přišla míň zářivě růžová než obvykle, trochu do fialova (což z fotky není vidět).


U Ladyboxů si asi řekli, že vánoční krabička musí být za každou cenu červená... ovšem mně se k těm ornamentům hodí podstatně víc ta šedá, co zdobí celý jejich facebook, a tu jsem teda taky očekávala. No nic no.


Ale mozaika z vnitřní strany se mi líbila.



Klasická průvodní kartička. Skoro se jim to na ni nevešlo. Ale. Dvě místa opět zabírají vzorky.


Když se na mě po otevření zubila tahle Palmer's těhule, tak jsem si vduchu zazoufala... "zase Palmer's"... no nakonec to zas taková katastrofa nebyla. Mimochodem v letáčku píšou, že je Palmer's v Rossmannu a Albertu. To jako fakt? Já si jich tam nikdy nevšimla...


A co že tedy bylo vevnitř?


Sprchový gel Ziaja citrusové vůně. Od nich jsem ještě nic neměla, sprcháč mi zrovna včera došel, takže se tenhle šikne. Proti vůni citrusů taky nic nemám. Takže u mě dobrý. I když teda na Ziaju jako značku jsem z blogů celkem alergická, ač jsem ji ještě nezkoušela. Je všude.


Oční stíny cosm'etika. Meh. Opět refill, opět nudná nude barva. Teda tahle je taková béžová s jemným shimmerem, uvidí se, co z toho vyleze. Ale asi nic překvapivého. Má to být zvláštní ladyboxí edice, no podle mě jen pár nudných neutrálních odstínů zabalili do speciálních ladyboxích kapsiček. Měl být personalizovaný, no já už nevím, co jsem do dotazníku vyplňovala, asi že je mi to fuk, jestli dostanu výrazné stíny nebo ne. Stejně ale všichni dostávali neutrální odstíny. Po nákupu spousty krásných barviček od Shira mě tyhle věci zkrátka nudí a stín asi poputuje dál. 


Ladybox štětec na oční stíny. Další štětec vždycky bodne, obzvlášť když máte jen jeden jako já a nechce se vám ho po nanesení každé výraznější barvy znovu prát. Za mě palec nahoru.


Fialový pískový lak na nehty Jordana. Uf, tak za tuhle možnost jsem vážně ráda. Podle kartičky se rozdávalo 6 nebo 7 odstínů těchto laků, všechny dost divoké. A ten fialový byl pro mě asi jediný nositelný a jediný, který se mi líbil. Fialová je totiž spolu s červenou mojí nejoblíbenější barvou hned po černé. Červený lak bych ale nikdy nenosila. Jsem zvědavá, co se vyklube z tohoto. Asi si po pěti letech opět nalakuju nehty. :D Ne, jako fakt, já laky vůbec nepoužívám, ale u tohoto udělám výjimku. Ale varuju vás dopředu, jakoukoli manipulaci s nehtovou kůžičkou považuju za moderní variaci středověkého mučení, v životě jsem to nedělala a neuměla to, takže podle toho to taky bude vypadat.... Jo a taky se mi líbí design lahvičky.


Dezinfekce na ruce od Anatomicals. Tak z tohoto mám překvapivě vyloženě radost! Nikdy jsem nebyla úzkostlivě čistotný typ, co by se bál sednout si na prkénko veřejného záchodu nebo se chytit tyče v šalině. Ale od té doby, co mám práci, si myju ruce podstatně častěji, než je obvyklé. Když totiž lustruju ty tisíce stránek spisů, obracím listy a uvědomuju si, kolik sekretářek, soudců a dalších lidí na to sahalo přede mnou, tak nemám pocit, že by ty bílé stránky byly nějak extra čisté. Navíc k tomu ráda něco přikusuju, takže si umývám ruce poměrně často a teďka přes zimu mi je to dost vysušuje, resp. vypatlám víc krému na ruce než mimo práci. Taky se bude hodit, až si zas koupím nějaké jídlo do vlaku a podobně. Takže se mi tahle pěna opravdu šikne, zvlášť v zimě, když je kolem spousta bacilů. Jen doufám, že nebude ruce i vysušovat...


Dva vzorky Natura Siberica. Doufala jsem aspoň v cestovní balení, když si tou značkou dělali takovou reklamu, a ono nic. Že mě to vůbec ještě překvapuje. Já dostala vzorek zpevňující pleťové masky a krému na ruce. Škoda že vzorek masky už mám, radši bych ten pleťový krém či odličovač. No ale zase aspoň budu moct výsledky testu ověřit druhým použitím. Jo a dva vzorky jsou lepší než jeden, už mi to nepřijde tak blbé, když to napíšou do kartičky.


Dva vzorky Mixa. Ta jsem ani nevěděla, že tam bude, i když lidi říkali, že Mixa byla slíbená, a opět byli zklamaní, že to jsou jen vzorky. No aspoň to nejsou úplné pidivzorky. Na krém se těším, měla jsem 6% na den a 8% na noc, oboje plné balení. 10% jsem zvažovala na den přes zimu, když je pleť nejvíc vysušená, tak aspoň uvidím, jestli to není už moc mastné. Vzorek tělového mléka mi snad vystačí na celé tělo, uvidí se.


Ovocné sušenky od Racia. Ty dlouho nevydrží. Nesnědla jsem je jen proto, že jsem je strčila zpět do krabičky a zapomněla na ně. Jako mlsoun se na ně už těším. Že to nemá v beauty krabičce co dělat? Tak to mi neva, stejně je u Ladyboxu garance jen 6 produktů a tohle už je přes počet. Škoda jen, že místo toho pořád ještě nedorazily slibované bubble tea kuličky...


Cestovní balení tělového mléka pro extra suchou pokožku a dva vzorky Palmer's. Tak nakonec to není zas taková hrůza. Bála jsem se, že tam bude zase jen jeden vzorek. Tady jsou dva - a řekla bych, že jsou větší než obvykle, plus jedno cestovní balení. Někdo dostal jakýsi třpytivý tělový gel či co, no nevím, k čemu by mi byl, plesy ignoruju. Tohle mléko ale určitě využiju, nohy mám teď v zimě dost vysušené. Ale zdá se mi, že divné smrdí. Podstatně hůř než ta další dvě mléka, co jsou ve vzorcích, ty mi voní.


Roští bylo tentokrát tmavě zelené, i když to tady není vidět.

Já jsem s boxem hodně spokojená, ale doufala jsem, že se vrátí trocha toho nadšení pro věc. No vánoční zázrak se nekonal, takže lednovou krabičku asi určitě vynechám. Když mě nalákají na něco, z čeho se pak vyklubou vzorky, to už se člověk nemůže rozhodovat ani na základě těch nápověd.... :(
__________________________________________________________________________

Mimochodem co říkáte na Gold edici?

Ukázalo se, že obsah byl opravdu určen pro ženy se starší pletí. Ale mně se i tak líbil. Neobsahoval sice nic, co bych nutně potřebovala nebo chtěla, ale kdybych za něj tu pětistovku dala, zklamaná bych určitě nebyla a asi bych z něj měla větší radost než z prosincové krabičky. Už jen ta dekorativka vypadá lákavě (kromě laku teda, ten byl i v normal krabičkách), i ty tabletky by se mi občas hodily.
__________________________________________________________________________

Mimochodem 2: Z víkendu mám nafocené první produkty od Shira, ale pořád nemám čas to sem hodit a pořádně se rozepsat. Doháním totiž dárkové resty. Místo vysedávání u počítače běhám po práci po obchodech. Už jsem konečně vymyslela a koupila dárky pro neobdarovatelné bratry. Jeden dostane profi kreslící potřeby (tužky, uhly a sépie), protože rád kreslí (na počítači i rukou), druhému jsem koupila činky, protože furt vzdychal, že ty kilovky, co má doma, jsou moc lehké (on je ale mladší než já a celkem hubený). Tak jsem mu koupila tříkilovky, čímž jsem si sama na sebe upletla bič, protože to budu muset nějak hromadnou dopravou dotáhnout domů. Spolu s mýma činkama povleču šalinou a vlakem 9 kilo činek. ... :-(((  (Nehledě na to, že i bez toho nosím asi tři těžké tašky...)

Za chvilku vyrážím do knihkupectví, kde snad seženu dárky nejen pro sebe, ale i pro mamku a třeba někoho dalšího.

A jak jste na tom s dárky Vy? 
A pokud máte prosincový Ladybox, jak se Vám líbí?

9 komentářů:

  1. myslím, že ty Palmer's v Rossmanu a Albertovi bývaly, ale pak je se slevou vyprodávali. očividně je vykoupil Ladybox a od té doby je cpou do všech krabek :D tohle kdyby mě uvítalo po otevření, tak mě klepne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, že by to bylo tím? :D

      No taky jsem nejásala... ale tak mně aspoň ty kakaová másla voní, někdo je na ně vyloženě alergický. Takže já je vždycky s radostí spotřebuju. Jen je to už otrava, když je to pořád dokola to samé. Tady je aspoň konečně něco nového.

      Vymazat
    2. Třeba jako já - já fakt tu kakaovou vůni nemůžu ani cítit. Nejhorší mi to nepříjde moc jako kakao, ale jako hnusné umělé sladidlo :-D

      M.
      ultimatechic.blogspot.cz

      Vymazat
    3. Mě voní moc, ale stejně si myslím, že v boxu nemá už co dělat, pořád to tam cpou stačí jednou, maximálně dvakrát...

      Každopádně já jsem ráda, že jsem si box nekoupila a ani ten lednový si kupovat nehodlám.

      Vymazat
    4. Já sladidlo občas používám. Protože sladím kafe i čaj a to bych za den spolykala několik lžiček cukru...

      No já si lednový taky objednávat nebudu, už jsem z toho myslím vyléčená. Uvidím, s čím se vytasí Misshabox, první byl moc fajn. A když lidi budou moc chválit něco v příštím Ladyboxu, tak si to zkrátka seženu selektivně, nebudu kupovat celou krabici.

      Vymazat
  2. ja mám modrý tieň na oči, ale radšej by som brala taký, ako máš ty, alebo ten trochu tmavší čo bol... tiež mám článok o LB na blogu, ak chceš tak si ho môžeš prečítať ;)

    http://just-followyourdreams.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Potřebovala bych nějaké magnetické pouzdro na ty stíny. Znáš přímo některé, které bys mohla doporučit? Díky :-).

    http://petulkapise.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat