pátek 6. prosince 2013

Recenze: Biosilk Silk Therapy

Díky Radu a Maru jsem měla i já příležitost vyzkoušet tohle "hedvábí na vlasy", o kterém jsem toho hodně slyšela a byla jsem tedy zvědavá, co umí.



Hedvábí testuju už asi 2 týdny, pořád mi ho ještě hodně zbývá. Tekutina je to celkem vazká, teče velmi pomalu (aspoň nikam neuteče). Asi není žádným tajemstvím, že je plná silikonů, proto působí oním hedvábným dojmem. Voní velmi zvláštně, někdo říká jako pánská kolínská, no já z toho cítila takové staré deo, co měla moje babička ve spreji. Nevím, jestli se mi ta vůně líbí nebo ne, každopádně je zajímavá.

Zkoušela jsem hedvábí zatím jenom na mokré vlasy, hned po umytí a lehkém vysušení (spíš vyždímání vody). Vlastně ho používám jako bezoplachovou péči po sprše. Zkoušela jsem dát na vlasy menší i poměrně velké množství, no rozdílných výsledků jsem si nevšimla. A jaké tedy ty výsledky jsou?



Moje hodně silné vlasy jsou s Biosilkem takové jemnější a víc hebké na dotek, působí uhlazenějším dojmem. A to je vlastně asi tak všechno. Bála jsem se, že se budou víc mastit, ale toho jsem si nevšimla. Uvidíme, jestli to udělá větší rozdíl nasucho. Hedvábí by mělo pomoci suchým a namáhaným vlasům, takové já ale nemám, tak mám trochu pocit, že to na mně nemá moc co spravovat. Asi nejsem dobrá osoba na testování těchhle věcí. Konečky jsem nedávno zastřihla, vlasy se mi hodně lesknou i normálně, takže už asi v tomhle ohledu není prostor pro zlepšení. Tím, jak vlasy zjemní, mám taky pocit, že se trochu zmenší jejich objem, což zas tak poznat není, ale někomu s jemnými vlasy by to mohlo vadit.


Abych to tedy uzavřela, čekala jsem od tohoto zázraku trochu víc. I když vlastně nevím co. Hedvábné vlasy jak z reklamy? To přece není možné, ty jsou dělané na počítači. Uhlazující funkci plní určitě dobře, to ale umí i moje tužidlo L'Oréal. Ozdravnou funkci bude muset posoudit asi někdo jiný. Každopádně to není propadák, každá z nás má vlasy jiné, takže pokud vás Biosilk láká, od vyzkoušení vás určitě odrazovat nebudu. :)

A co Vy? Zkoušely jste Biosilk?

7 komentářů:

  1. Já ho stále chci vyzkoušet, ale jako na potvoru jsem zatím na něj nikde nenarazila :/ grrr. Já mám vlasy právě, že až moc jemné bez objemu. Né prostě mám vlasy úplně mega moc šálený. Konečky mám zničené a vysušené, rychle se mi mastí, ale přesto mám občas lupy a jak jsou jemné působí zplihlým dojmem. No je to na zbláznění O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co nějaký e-shop?
      Tak problémy s vlasy nezávidím. :( Ale některé holky psaly, že mají jemné a zničené vlasy a že jim fakt pomohl a nezatěžoval je. Nebo vím, že chodí na keratinovou kúru. To jsi zkusila?

      Vymazat
    2. Na e-shopech jsem narazila nu, ale čekám až se mi toho nahromadí více. Nechce se mi objednávat jednu věc. Nene zatím taky ne.

      Vymazat
  2. Taky bych ho ráda vyzkoušela, ale bojím se že efekt by taky nebyl :D Mám vlasy taky jemné, hladké a rovné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba vím, že si ho pochvalovaly i některé slečny s jemnými vlasy. Je to asi dost individuální. Ta malá lahvička se ale dá sehnat myslím za nějakých 50 korun a na otestování stačí.

      Vymazat
  3. Tiez ho mam, nejako mi ho nanutili pri pokladni v Douglase :D:D A neviem co s tym...na suchych vlasoch to nerobi nic a na mokre si davam Elixir Ultime od Kerastase, Biosilk som skusila asi 2x na mokre a nespravilo to nic (a to mam velmi poskodene suche vlasy):D Ale paci sa mi ta vona :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to máme na vůně asi dost odlišný vkus. :D
      Na mých vlasech ten uhlazující efekt poznat je celkem dost, mám je zkrátka hodně silné, hrubé a nepoddajné, takže změkčení se jim hodí.

      Vymazat