neděle 15. září 2013

Recenze: Korres Lip Butter (odstín Plum)

Tenhle víkend je celkem dost na nic. Venku není vůbec pěkně a já jsem se někde nachladila, takže ležím většinu času v posteli a snažím se vyléčit. Přesto musím zítra ráno vstávat ve čtyři, abych stihla být v Brně v osm, kvůli jednomu nepříjemnému pracovnímu pohovoru. Tím mám na mysli to, že už o to místo nemám zájem, ale bylo blbé ten pohovor rušit, protože byl domluvený na poslední chvíli a volal mi kvůli něm sám potenciální šéf. Takže budu vstávat ve čtyři, potáhnu se do Brna nemocná a nedej bože nakazím ředitele úřadu, který kvůli mě speciálně vstává na pohovor o místo, o které s největší pravděpodobností nebudu mít zájem... no zítřek bude fakt super...

Takže jsem se rozhodla spravit si náladu recenzí na něco, co mi v posledním Ladyboxu udělalo velkou radost a o čem si myslím, že si zaslouží samostatnou recenzi. Řeč je samozřejmě o "másle na rty" (v češtině to zní pěkně blbě) od řecké značky přírodní kosmetiky Korres. Dostala jsem jej v odstínu Plum, tedy švestka, po švestkách opravdu voní, no barva mi přijde spíš ostružinová. Jsem z ní opravdu nadšená, protože jsem zimní typ, takže mi skvěle sedne.


Tady balzám vypadá víc červeně, než ve skutečnosti je.


Abyste pochopily, proč jsem tak nadšená, budu asi muset osvětlit svůj postoj k dekorativní kosmetice na rty. Na rtěnky mě neužije, nemám hezky definované rty, přijde mi, že v ně pokožka plynule přechází, nemají jasné okraje. Takže bych se po ránu musela otravovat s konturkou a tím vším, což mě nebaví, přitom bez konturky na mně vypadá rtěnka tak nějak rozplizle a rozpitě. Nanést rtěnku mi trvá, navíc jsem zvyklá během dne pořád něco drobného pojídat, takže by ta práce stejně přišla hned vniveč. Jo a taky mám pocit, že mi rtěnky rty zužují, takže je zkrátka prakticky nepoužívám. Lesky nemám ráda už vůbec, protože s nima vypadám, jako bych měla pusu umaštěnou od bůhvíčeho a na většinu se mi lepí vlasy. Takže na rty používám většinou jen balzámy. A protože je mám tak světlé, že vypadají jak odkrvené, mám ráda i balzámy barvící.

Doteďka jsem používala jen obyčejná Labella, jahodové a třešňové, které barví jen lehce. Brzo jsem si ale všimla, že vlastně rty moc nehydratují, po jejich použití je mám za chvíli zase vyschlé a musím přetírat. Když byl v červnovém LB balzám Figs&Rouge, tak u něj jsem si toho vysušování všimla taky, ač má zřejmě kvalitnější složení než Labello. Korres máslo mě nadchlo proto, že s ním tenhle problém vůbec nemám. Rty mi vydrží hydratované víc jak 3 hodiny a ani pak, i když už nejsou výrazně zvlhčené, nejsou suché. Asi je to díky složení z bambuckého másla a rýžového vosku, i když bambucké máslo bylo myslím i ve Figs&Rouge, takže nevím...

Balzám spolu s Inglot stínem ze srpnového Ladyboxu

No a kromě hydratace mají tyhle balzámy i skvělou pigmentaci. Vyrovnají se i lecjaké rtěnce, na rtech překvapivě dlouho vydrží, neztrácí se nerovnoměrně (nestalo se mi, že by mi zůstala barva jen na okrajích rtů, jako u některých rtěnek) a mají výrazný stain. Když jsem si balzám během dne dvakrát přetřela, tak jsem měla i večer po jídle rty hezky zabarvené do růžova.

Někomu nemusí vyhovovat nanášení prstem z kelímku, no já jsem si nacvičila ten správný grif po asi týdnu používání, balzám nanáším malíčkem, nanést výraznou vrstvu mi netrvá ani půl minuty. Samozřejmě k tomu potřebujete zrcátko, to mi ale nějak nevadí. Pokud jde o hygienu, tak podle výrobce má složení bez vody zaručit to, že se v něm nebudou množit bakterie. Uvidíme, zatím obsah nevypadá z hlediska čistoty o nic hůř než po otevření.


Neměla jsem po ruce fotku svých nenalíčených rtů, tak jsem uřízla kousek z jednoho testu BB krému, fotka tedy není celá.

A tady jsou fotky s balzámem. Můj foťák barvu tradičně zesvětlil, tentokrát opravdu hodně, takže asi nemá moc cenu se jimi řídit. Pokud nanesete silnější vrstvu, dosáhnete skoro tak výrazného odstínu, jakou má výše ten swatch na ruce. Tohle je jen slabý odvar.




Podle výrobců se dá balzám v nouzi použít i jako tvářenka nebo oční stín... tvářenku jsem nezkoušela, s krémovými to neumím. Stíny jsem zkusila, no nedoporučuji, vypadalo ti asi nějak takhle (omlouvám se za ten vlas, toho jsem si při focení nevšimla):



Celkový dojem: Když jsem dle LB dopisu zjistila, že tenhle balzám stojí 240 korun, řekla jsem si, že bych tolik za balzám na rty nikdy neutratila. Po vyzkoušení jsem ale změnila názor. Vzhledem k tomu, kolik jiné utratí za kvalitní rtěnky, se ani nebudu cítit provinile, když si koupím další odstín. Tenhle balzám mi totiž naprosto vyhovuje, protože pro mě supluje i funkce rtěnky a lesku. Takže až si najdu práci, koupím si asi i Wild Rose, který by měl být tmavě rudý. A až vypotřebuju průhledný Figs&Rouge, sáhnu po bezbarvém s guavou. Dál uvidíme. Bohužel jsem si všimla, že Plum se už neprodává. :( Nevím, jestli je to natrvalo, nebo je jen dočasně vyprodán, nikde jsem ho ale nenašla. Zkoušela jsem oficiální české Korres stránky, oficiální zahraniční či Sephoru. Že by Ladyboxu zaslali poslední zásoby? Asi si ho s takovou budu muset šetřit...

12 komentářů:

  1. Taky jsem z něj nadšená. :) Přemýšlím o variantě s mangem.
    Jinak taky sháním práci, ale ještě mě nikam na pohovor nepozvali, a to jsem obepsala skoro všechny nabídky v administrativě v Plzni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, mango by ti myslím slušelo. :)
      Hledání práce je stresující záležitost, chce to hlavně vytrvat.

      Vymazat
  2. Vypadá moc pěkně :-) investovat větší částku se někdy vyplatí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc šťavňatě :) Jen škoda že není v tubičce, nesnáším kelímky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dělají se i normálně v tyčince, taky bezbarvý + několik barevných voňavých variant :)

      Vymazat
  4. Ten se mi na srpnové krabičce líbil nejvíc :D škoda, že jsem ji neměla objednanou :D

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, tak to vypadá stejně dobře jako ten lesk, který jsem měla v LB pro změnu já :D Taky je ale extra pečující, jemná barvička, příjemný, voňavý.. Akorát se asi líp nanáší tím aplikátorem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se balzám ze začátku moc líbil, ale odradila mě výrazná barva, kterou normálně nenosím, a navíc mi vadí opatlané červené prsty.. Kromě toho ale nemám co bych balzámu vytkla, hydratuje opravdu dobře.

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to moc nechápu, Plum je jediná "barevná barva", která mi sedí, já Korres balzámy většinou objednávám z HQ Hair a ani tam už není..(myslím, že by se ti mohl líbit i další můj oblíbený odstín Jasmine - jemně růžový, na rtech skoro bezbarvý)

    OdpovědětVymazat
  8. Skus ebay, tam je sanca ze to vyjde aj lacnejsie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mrknu se tam. :) Je fakt, že tenhle balzám je populární, tak by tam levnějc být mohl.

      Vymazat