středa 25. září 2013

Krátký Blogger tip - zkreslené fotky???

Všimla jsem si, že mi Blogger v poslední době dělá podivnosti s fotkami. Hlavně s těmi, na kterých mám swatch něčeho na ruce. Např. v mojí recenzi na Ĺee Stafford přípravky. Ruka je celá šedivá, dokonce to vypadá, že na ní mám stařecké skvrny - tady. Podobně mi zkreslil fotku swatche Lip Butteru Korres, která byla v recenzi Ladyboxu ošklivá (mnohem víc stařeckých skvrn), zatímco v samotné recenzi Lip Butteru byla normální.

Trochu jsem zagooglila a našla tohle diskuzní vlákno. Znělo to podobně jako můj problém, takže si dovolím ocitovat řešení:

"Google Plus now integrates the Auto Enhance feature which automatically edits your uploaded pictures (adjust the brightness, saturation level...add filters). To disable this feature:
Connect to your Google + account.
Click on Home > Settings.
Scroll to the "Auto Enhance" section.
Uncheck "Automatically enhance new photos".

Nevím, jestli se mi fotky kazily kvůli tomu, no radši jsem si auto enhance zrušila a fotky swatche Lip Butteru nahrála znova. Tentokrát se nezkreslily. Tak doufám, že už to tak zůstane a žádného dalšího zkreslení se nedočkám.

Možná je to starší problém a už jste o tom slyšely, tak se kdyžtak předem omlouvám za post Captaina Obviouse.

10 komentářů:

  1. Asi jsem úplně slepá, ale já to v tom nastavení nemůžu najít:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, mě se to ukazuje, když jdu na profil, z něj na fotky, z něj na alba a z alba na konkrétní fotku a prohlížím si je levou a pravou myší... tak se to tam ukazuje... automatic a je tam i volba vypnutí

      Vymazat
    2. No já na Google+ profil skoro nechodím, takže jsem si prostě vygooglila "google+". Naskočil mi můj profil, mám ho anglicky. Vlevo nahoře mám lištičku "home", najedu na šipku, rozbalí se mi nabídka. Začíná možnostmi "profile", "people", "photos", končí "settings". A na to jsem klikla a jen rolovala dolů, až tam byla část "Photos", která končila nastaveními Google Drive, Auto Enhance a Auto Awesome. Tak jsem odklikla to auto enhance.

      Vymazat
  2. Taky jsem si zrovna před pár dny všimla, že když jsem nahrála fotku a zvětšila ji v příspěvku, tak vypadala, jak když jsem ji vyfotila mobilem. Takže díky za pomoc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, doufám, že se to po tomhle opravdu spraví. :)

      Vymazat
  3. Hmm to je zaujimave, lebo mne to robilo len na niektorych fotkach (predpokladam, ze by to nejakom defaultnom nastaveni upravovalo vsetky fotky). To 'automaticke vylepsovanie' som mala navyse. vypnute.
    Mne nakoniec pomohlo restartovat blogger a fotky ukladat vo photoshope 'for web & devices..'.
    Ale ktovie..ostatne fotky ukladam uz normalne a nerobi to. Mozno to bolo proste prechodne blbnutie bloggeru..

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pak nevím, čím to bude. Snad jde opravdu jen o dočasný problém, i když mám opravdu pocit, že spíš než že by se prostě zhoršila kvalita, tak je to projeté nějakým divným filtrem.

      Vymazat
  4. ježiš co to je zase za vynález...díky za tip, vypnula jsem si to! celý g+ mi přijde jako děsný vynález, vůbec to nepoužívám, je to hrozně nepřehledná věc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když jsem si o tom četla další funkce, tak lidi psali, že to je další trik, jak dohnat lidi na Google+. Ten mě taky neláká, profil tam mám, ale když jsem zjistila, že si můžu udělat Blogger profil a přes ten být přihlášená do bloggeru, tak jsem to hned udělala, protože mě štvalo, že je přes G+ vidět moje jméno a příjmení.

      Vymazat
  5. aj mne to robi, pridava kontrast -.- bohuzial to ide vypnut len z g+, z picassy to nejde, takze uz uploadujem obrazky inde (odmietam g+ uz len kvoli tej ich agresivnej kampani) :D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat