pátek 12. července 2013

Recenze: Ladybox duben 2013

Dubnový Ladybox byla moje první krabička krásy, takže jsem byla patřičně zvědavá. A jak se mi líbila?
_______________________________________________________________________________

Uvnitř byly k nalezení dva plné výrobky, tři cestovní balení a jeden vzorek.

Obsah dubnového Ladyboxu


Sprchový gel Anatomicals, vůně růže a jasmín (plné balení, 300 ml, 119,- Kč).


Sprcháč se mi hodil, protože mi zrovna doma docházel. Na tomhle jsem ocenila zejména praktické hranaté balení s pumpičkou a vtipný obal (i když mě jako fanynku superhrdinských komiksů mrzelo, že jsem na obalu neměla jejich Recyclemana, který byl na jiných výrobcích). Lehce růžový gel voněl po růžích a jasmínu, což zní na papíře super, ale realita mi až tak skvělá nepřišla. Ne že by mi gel vysloveně smrděl, ale čekala jsem, že to bude lepší. Po chvilce namáhání paměťových závitů jsem si vzpomněla, kde jsem přesně stejnou vůni cítila – nevím, jestli se ještě vyrábí, když jsem ale byla malá, tak se dělaly takové červené a růžové olejové rozpustné kuličky a srdíčka do koupele, které voněly stejně. Sprcháč každopádně využiju, radši bych však byla za nějakou ovocnou variantu. Ale co si stěžuju, taky jsem mohla skončit s vůní kávy.





Rtěnka MeMeMe Selene, odstín Pashmina Pink (plné balení, 259,- Kč).

Na rtěnku jsem se těšila a byla jsem ráda, že jsem si v dotazníku zaškrtla světlý odstín. Varianta Elektra by mi opravdu neseděla (zářivá fuchsiová). Takhle jsem dostala rtěnku v barvě „baby pink“, ovšem stejně to nebyla úplně výhra. Nemyslím si, že by mi tahle studená růžová moc slušela, připadám si trochu jako Nicki Minaj, jejíž styl je mi nesympatický už od pohledu. Na rtech je však rtěnka velmi příjemná, hodně hydratuje – skoro jako balzám. To je sice na úkor výdrže, ale já dám vždycky radši přednost hydrataci. A když si dám slabší vrstvu, tak i ten odstín vypadá přirozeněji. Rtěnka navíc krásně voní po vanilce, takže za mě určitě palec nahoru.








Peelingový masážní gel proti celulitidě s kofeinem Eveline Slim Extreme 4D (cestovní balení, 50 ml, 1/5 z 99,- Kč = 19,80 Kč).

Předně musím říct, že žádným těmto zeštíhlujícím, celulitidu hubícím, prsa zvedajícím zázrakům nevěřím. Tohle je ale zároveň i peeling, takže užitek to určitě má. Gel voní krásně citrusově, peelingová zrnka nejsou příliš hrubá, takže „nepoškrábe“. Podle návodu se měl do pokožky problémových partií minimálně 3 minuty vmasírovávat a pak opláchnout. Kůže je po něm krásně hladká, díky masáži se odstraní odumřelá kůže i z vašich rukou. Podle očekávání jsem žádný vyhlazující efekt nepostřehla (což bych podle popisu ani nemohla, protože gel má jen umocňovat účinky dalších zeštíhlujících přípravků Eveline – ty si kvůli tomu kupovat neplánuju), jako peeling ale funguje skvěle a malé cestovní balení mi vydrželo opravdu dlouho.
















Kiss My Face Whenever šampón (cestovní balení, 29 ml, cca 1/11 z 199,- Kč = 18 Kč)

Na veganskou vlasovou kosmetiku jsem byla hodně zvědavá. Z dua KMF lahviček je podle mě šampón ten slabší článek. Čekala jsem, že nebude moc pěnit, což se mi potvrdilo, no a to je u mě a mých dlouhých hustých vlasů celkem problém. Nepěnícího šampónu spotřebuju na jedno umytí kvanta, musím si ho dávat tak pětkrát. Tenhle šampón příjemně voněl, opět po citrusech, na pokožku hlavy působil chladivě.

Kiss My Face Whenever kondicionér (cestovní balení, 29 ml, cca 1/11 z 199,- Kč = 18 Kč)

Dvojče od šampónu vonělo o něco hůř (spíš mi lehce smrdělo), zato svého bratříčka předčilo ve funkčnosti. Potřeba ho bylo mnohem menší množství, konzistence také nebyla tak tekutá (hodně hustý mléčně bílý gel, až skoro spíš rosol), takže mi vydržel dýl a vlasy se po něm rozčesávaly jedna báseň. Vzhledem k tomu, že plné balení má 325 ml, což je za tu cenu dost, tak plánuju někdy v budoucnu jeho koupi. Rozhodně mi připadal lepší, než běžné drogérkové alternativy.



Šampón

Kondicionér


Swisso Logical pleťový krem, denní (vzorek, 5 ml, 1/10 z 830,- Kč = 83 Kč).

No a nakonec mi zbyl vzorek denního krému (ještě jsem mohla dostat noční nebo multiregenerační, které byly dražší). Voněl pěkně, asi tou echinaceou, na pleti byl příjemný, vydržel mi cca 5 dní. Rozhodně mě za tu dobu nepřesvědčil utratit skoro tisícovku za plné balení, ovšem vyzkoušela jsem ho ráda. Ale i kdyby byl úplně úžasný a já na něj peníze měla, tak bych si ho nekoupila z principu, protože ho má v nabídce společnost Zepter, na kterou jsem z práce vysloveně alergická (mimo jiné prodávají taky různé hrnce apod. na předváděcích akcích, kde okrádají důchodce, a ty hrnce jsou pěkně předražené – což mi říká, že i jejich kosmetika může být zbytečně předražená... a finančně podporovat je opravdu nehodlám).



Finální verdikt:

Celková hodnota boxu = cca 517,- Kč (koupen za 279,- přes zásilkovnu). 

S dubnovým Ladyboxem jsem byla hodně spokojená, z většiny výrobků jsem měla radost (sprcháč, rtěnka, KMF; i ten peeling byl nakonec fajn), dokonce jsem objevila výrobek, který si plánuji koupit v plném balení (KMF kondicionér). Takže koupě LB jsem po téhle krabičce rozhodně nelitovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat